• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • Trailer trash TT

jag tänkte lägga in en youtubelänk här men det funkar inte från mobilen och jag blir frustrerad

Lyssnar i alla fall på Blur- tender. Om nån vill vara snäll att lägga in den. Av nån anledning måste jag ha in den i tråden och jag är inte direkt tålmodig just nu

Allt suger

I won't apologize for being different.
  • Tillie
    Trailer trash TT skrev 2013-08-02 15:15:44 följande:
    jag tänkte lägga in en youtubelänk här men det funkar inte från mobilen och jag blir frustrerad

Lyssnar i alla fall på Blur- tender. Om nån vill vara snäll att lägga in den. Av nån anledning måste jag ha in den i tråden och jag är inte direkt tålmodig just nu

Allt suger
    Nalle

Hoppas denna duger TT{#emotions_dlg.flower}

">

• Trailer trash TT

Blir inget pride för mig,känns faktiskt skönt. Orkar inte spela och detta som händer nu är bra.

• Orcha

*RUSAR IN OCH GER TT EN BLÖT PUSS*

(jävla caps lock...) 

Make love, not english quotes...
  • Orcha
    Trailer trash TT skrev 2013-08-02 20:26:05 följande:
    Fuckit
    Inte nu.

Wazzup?
  • Trailer trash TT

Jaha då är det meningen att jag snart ska sova. Lyssnar på pulp och försöker äta.har försökt hela dagen så ja fick filmjölk till slut. Stannar över helgen sem får vi se.är sjukskriven till den 15 augusti till att börja med. Fuck

• Trailer trash TT

Jaha då är det meningen att jag snart ska sova. Lyssnar på pulp och försöker äta.har försökt hela dagen så ja fick filmjölk till slut. Stannar över helgen sem får vi se.är sjukskriven till den 15 augusti till att börja med. Fuck

• Orcha
    Trailer trash TT skrev 2013-08-02 20:33:23 följande:
    Det är ju bra.
    Rätt.
    Och för dig att i lugn och ro, du vet, komma igen och ikapp.

Kaffe får du va?