Inlägg från: MrsPenn |Visa alla inlägg
  • MrsPenn

HANGAROUND

Feltryck01 skrev 2013-05-03 21:22:23 följande:
    Sitter och tittar på en tjej med fyra cm långa naglar. Kan inte sluta. Va fin hon är tatueringar och fishnetstockings!!
    Hej fining. Var ser man henne nånstans? Hemma i ditt kök eller?
    B: -So that means you're Italian? S: -Of course! My love for Spaghetti-o's and smoking on the toilet! It all makes sense! /F.Guy
  • MrsPenn
    Feltryck01 skrev 2013-05-03 21:50:24 följande:
    Saftis, samma här!! Vafan, är det något som händer när man kommer ur puberteten eller, förstörs naglarna automatiskt då? Kan inte ens få hälften så långa naglar som jag hade i högstadiet idag innan de börjar flisa sig..
    Hej Pennis!! Nääää tyvärr inte ;) på tunnelbanan, är påväg hem från en vän! Vad ska du göra ikväll, bli lite på lurven igen?
    Nej fan det spar vi till valborg, midsommar, alla helgona och jul! Jag dricker sketalite, nästan absolutist juh.
    B: -So that means you're Italian? S: -Of course! My love for Spaghetti-o's and smoking on the toilet! It all makes sense! /F.Guy
  • MrsPenn
    Feltryck01 skrev 2013-05-03 23:32:19 följande:
    Och jag tyckte jag drack sällan! Dricker väl typ en gång varannan månad, vilket gör det så mycket roligare att vissa uppfattat mig som någon sorts helgalkis! i maj och februari blir det lite mer dock, för då fyller typ alla år :S
    Det är samma här, det blir ju lite vin till grillfester och födelsedagsfiranden, naturligtvis.

Jag tror ingen tycker jag är en alkis som kan dela två flaskor vin med fyra tjejkompisar.
  • MrsPenn
    Anton Chigurh skrev 2013-05-04 18:30:45 följande:
    Hmmm. Nu börjar jag bli orolig på allvar.......
    Hahhaa Kyss
  • MrsPenn
    Anton Chigurh skrev 2013-05-04 18:45:48 följande:
    Hjärta
    Men puss på dig
  • MrsPenn
    ArgaKillen skrev 2013-05-04 19:02:58 följande:

Och vad skrattar du åt?
    Men gud vad jobbigt. MÅSTE du vara så arg hela tiden?
  • MrsPenn
    mycketsaft skrev 2013-05-04 20:12:01 följande:
    han måste väl leva upp till sitt namn.. jag dricker faktiskt enbart saft för att jag heter så Drömmer
    Najs. Ja jag är ju gift med en man som heter Penn i eft.... nääää nu ljuger jag.
    Skål i saft Skål
  • MrsPenn
    ArgaKillen skrev 2013-05-04 20:17:05 följande:

Ta det inte personligt. Jag är inte arg på dig... Innerst inne gillar jag dig!
    Men kram på dig
  • MrsPenn
    Orcha skrev 2013-05-04 20:31:17 följande:

Psst...
    Han är inte arg, hela tiden.
    Ibland är han förbannad också.
    En man med många nivåer helt enkelt.
    Coolt.
  • MrsPenn
    Anton Chigurh skrev 2013-05-04 23:45:10 följande:
    God natt, mina vänner....goingtobed.gif
    Men vilken söt... Natti Artur! Kyss Nalle
    Om ditt namn innehåller ordet ''Anonym'' så läser jag inte vad du skriver.
Svar på tråden HANGAROUND