Inlägg från: Tillie |Visa alla inlägg
  • Tillie

HANGAROUND

Idag är en sån dag då jag kan förutspå att jag inom väldigt kort vill kasta in handduken. Jag kommer få avslag trots att jag har gjort allting rätt och skickat in allt som behövs. Jag "vet" det, men försöker hålla hoppet uppe så mycket det går. Nu kan jag bara vänta. Hatar att vänta, det har aldrig varit min starka sida. Särskilt när jag redan nu har en dålig magkänsla. Det här beskedet kan vara min nyckel till frihet, om det blir positivt.
    Vilket som sagt redan känns kört..... 

Who the fuck is Justin Bieber? / Ozzy Osbourne
  • Tillie
    Trailer trash TT skrev 2013-09-10 17:21:02 följande:

Håller tummarna
    Tack Glad{#emotions_dlg.flower}
  • Tillie

jag har tappat räkningen på hur många glas vin jag har druckit ikväll... över 10 är det iallafall....

• Tillie
    Hemann skrev 2013-09-14 01:03:37 följande:
    Är det antalet glas under en kväll eller antalet glas totalt sett under livet som avgör om man är alkoholist eller ej? 
    under livet skulle jag säga. jag dricker väldigt sällan annars.
  • Tillie
    Hemann skrev 2013-09-14 01:20:02 följande:
    Du menar att fjortisen som druckit sig full sju dagar i veckan i flera år, för att denne har hamnat snett från början (men sedan abrubt slutar resten av livet) , är en lika stor alkoholist jämfört med Bert på 65+ som druckit lika mycket under sin livstid  men har regelbundet tagit en afterwork på onsdagen samt en vinare tillsammans med sin fru en fredagskväll under livets gång?

Jag är inte beredd att hålla med... 
    Stör det dig mycket att jag dricker? Måste jag vara en alkis för det??? Jag är varken gravid, har barn, eller jobb som väntar imorgon, jag får dricka vin, utan att behöva skämmas för det. Jag har helg och njuter av den. Vad har du gjort ikväll?
  • Tillie

Jag är inte ens full! Bara trött, varit en lång dag så nu ska jag gå och lägga mig. Godnatt people!

• Tillie
    Hemann skrev 2013-09-14 01:48:40 följande:
    Varför går du in i ett defensivt läge för när jag endast ställde en rak fråga? Ärligt talat skiter jag i hur mycket just DU dricker. Det enda jag gjorde var att ställa en rak fråga som blev utan svar...
    Ska jag svara ärligt på din fråga, min farsa var alkis, så jag vet vad alkoholism är och nej, jag anser inte mig själv vara det. Men jag älskar god mat, att vara social, att dricka gott och bara njuta av livet. Och dricker gör jag som sagt sällan. Jag känner själv när jag har fått nog. 
  • Tillie

Jag mår som jag förtjänar... Idag ska jag avskärma mig från allt socialt och bara kolla film. 

• Tillie
    Anton Chigurh skrev 2013-09-16 22:30:40 följande:
    Motorsågsmassakern 5. Tex. 
    Självklart bra filmer. Ser inte sån skit. 
  • Tillie
    Anton Chigurh skrev 2013-09-16 22:37:27 följande:
    Slappna av, det var bara ett förslag. Steel Magnolias då ???
    Nej. Jag såg American Beauty och Training DayFlört
Svar på tråden HANGAROUND