Inlägg från: mycketsaft |Visa alla inlägg
  • mycketsaft

HANGAROUND

Feltryck01 skrev 2013-05-01 16:18:56 följande:
    Är påväg hem och det sitter en spanish fatty bredvid mig, hennes arsle hänger över på mitt säte..

Använd arslet som armstöd eller mugghållare
  • mycketsaft
    ArgaKillen2 skrev 2013-05-01 16:28:01 följande:

Kände du dig förolämpad eller road, är frågan?

Om du kände ett obehag så kan jag trösta dig med att allt som är ovant för en människa, till en början, känns obekvämt! Kanske rentav förolämpade gentemot sina egna värderingar, vad vet jag?

Men det är viktigt att tänka på att även den dom befinner sig i botten har rätt att skratta åt toppen! 
    Mer road än förolämpad, men inte så jätteroad heller, kanske 4 av 10. Tänkte mest, stackars människa, antingen står inte allt rätt till så han glömde ta på kallingar, eller så har han slut, är kanske hemlös.. Sen kanske han har någon slags ålderskris eftersom han hade väldigt ungdomliga kläder i övrigt.
    Kan ju nämna att jag inte är särskilt ovan att se folks strjärtskåror, och upptäcka att de saknar underkläder, det var mest kombinationen som gjorde att jag reagerade över huvud taget. -Häftig skateboard"kille", pensionär, inga fillingar.
  • mycketsaft
    Doofie skrev 2013-05-03 21:00:00 följande:
    Haha spärra in honom!!! Hur kan man inte skratta år det? Åk snabbt in till tråkmånssjukhuset, SNABBT! Kan kan vara något allvarigt!!! Drömmer

Ja man börjar ju undra! Han säger själv att han är härdad och har läst för många sånna tidigare..
  • mycketsaft
    Feltryck01 skrev 2013-05-03 21:22:23 följande:
    Sitter och tittar på en tjej med fyra cm långa naglar. Kan inte sluta. Va fin hon är tatueringar och fishnetstockings!!

jag vill ha långa naglar men de bara flisar sig och går av :( I högstadiet hade jag typ perfekta naglar..
  • mycketsaft

Jag har äntligen sytt klart, jag är faktiskt nöjd, jag varken skrek eller grät, eller annat likvärdigt.

• mycketsaft
    MrsPenn skrev 2013-05-04 20:04:33 följande:
    Men gud vad jobbigt. MÅSTE du vara så arg hela tiden?
    han måste väl leva upp till sitt namn.. jag dricker faktiskt enbart saft för att jag heter så Drömmer
  • mycketsaft

Katten vill alltid vara i tvättfatet när man använder det, hon tycker bättre om vattnet där än det i vattenskålen eller fontänen. Så här brukar det gå till när jag borstar tänderna: Kisse sitter på toastolen, jag tittar på henne med en varnande blick, hon ser mig i ögonen och verkar förstå att hon inte får hoppa upp. Jag vänder blicken till tvättstället och spottar ut tandkrämen, kisse kastar sig (troligtvis i ljusets hastighet) upp i tvättstället och tandkrämspottet landar på hennes huvud. Tur att hon är lätt att tvätta av. Hon bryr sig iofs inte om att hon går runt med tandkräm på huvudet.

• mycketsaft

Nu måste jag äta upp en massa överblivet fika från sonens 4-årskalas.. "delar ut kakor till alla i tråden"

• mycketsaft
    Anton Chigurh skrev 2013-05-05 23:48:43 följande:
    Det är lugnt. Jag vet.

Sov nu så vackert, Orcha. 

God natt...Hjärta
    Åååh, det var nog det sötaste jag sett idag!
Svar på tråden HANGAROUND