• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • Trailer trash TT

Idag ska vi åka iväg nånstans. Vi har inte kommit på var ännu. Planerna har ju blivit ändrade

I won't apologize for being different.
  • Trailer trash TT
    Frågetecknet1 skrev 2013-08-11 09:25:53 följande:
    Trailer trash TT, förlåt om jag verkar påflugen. Men har vi sett eller hörts förut någon gång? 
    det tror jag inte ,men vad vet jag
  • Tillie

Off mot Gröna Lund och vänta in Tenacious DGlad 

Sleep my friends, and you will see, our dreams are our reality
  • Trailer trash TT
    Tillie skrev 2013-08-11 12:35:00 följande:
    Off mot Gröna Lund och vänta in Tenacious DGlad 
    Skrikandes jag vill också
  • Tillie
    Trailer trash TT skrev 2013-08-11 13:57:07 följande:
    Skrikandes jag vill också
    Det blev ingetRynkar på näsan Det började spöregna lagom nog när jag och killen kom fram, så vi satte oss på O'learys och gick runt på Djurgården ett tag. När vi sen kom tillbaka vid halv 5... omöjligt att komma in. Kön var ända till Skansen och typ 200 meter till. Sen sa vakterna stopp...  Kom inte ens halvvägs. 

Dock blev jag skadeglad och fick verkligen hålla mig för skratt när vi kom tillbaka till Slussen. Folkmassan med fan-shirts var så taggade inför ikväll. Haha you came too late{#emotions_dlg.djavulsk}  
    Sleep my friends, and you will see, our dreams are our reality
  • Trailer trash TT
    Tillie skrev 2013-08-11 19:30:30 följande:
    Det blev inget Det började spöregna lagom nog när jag och killen kom fram, så vi satte oss på O'learys och gick runt på Djurgården ett tag. När vi sen kom tillbaka vid halv 5... omöjligt att komma in. Kön var ända till Skansen och typ 200 meter till. Sen sa vakterna stopp...  Kom inte ens halvvägs. 

Dock blev jag skadeglad och fick verkligen hålla mig för skratt när vi kom tillbaka till Slussen. Folkmassan med fan-shirts var så taggade inför ikväll. Haha you came too late  

Tråkigt att ni inte fick se dom. Jag hat sett dom en gång och dom är så bra