• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • Tillie

Fy FAN vad jag HATAR myndigheter!!! I detta fall CSN. Jävla assholes!!Skrikandes

Your life's an open book, don't close it before it's done.
  • Anton Chigurh
    Tillie skrev 2013-10-02 12:32:40 följande:
    Fy FAN vad jag HATAR myndigheter!!! I detta fall CSN. Jävla assholes!!Skrikandes
    Tänk positivt, Till, det kan alltid bli värre. CSN kanske tillsätter Freidrich Reichfucher, det är våran högt ärade statsminister, som VD !!!

Iofs....assholes..... Reichfucher, det passar på nåt vis ihop. 
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Tillie
    Anton Chigurh skrev 2013-10-02 12:55:15 följande:
    Tänk positivt, Till, det kan alltid bli värre. CSN kanske tillsätter Freidrich Reichfucher, det är våran högt ärade statsminister, som VD !!!

Iofs....assholes..... Reichfucher, det passar på nåt vis ihop. 
    Och då vill han redan att invandrare ska få 30.000 i lån för att köpa möbler etc, som vi vanliga svenska infödda studenter inte får! Han kan avgå och gå och leka med Alfons i sandlådan istället.

• Anton Chigurh
    Tillie skrev 2013-10-02 13:11:00 följande:
    Och då vill han redan att invandrare ska få 30.000 i lån för att köpa möbler etc, som vi vanliga svenska infödda studenter inte får! Han kan avgå och gå och leka med Alfons i sandlådan istället.

toilet4.gif

Han är blå. Statsministern !!!
  • mycketsaft

Anton Chigurh skrev 2013-10-02 10:17:20 följande:
    Jag finner knappt ord, Saftis....så vackert...så bedårande....{#emotions_dlg.flower}

Och så får du, och alla andra, ha en för jävla skön dag. Nu är det ju snart Jul å allt.

Kram, //Anton Solig

Herr Saft blir alldeles varm i hjärtat av dina ord :)
    Idag kom gasmaskerna, de luktar verkligen kadaver.. De är nog inte nygjorda.

• Tillie
    Anton Chigurh skrev 2013-10-02 13:24:34 följande:
    toilet4.gif

Han är blå. Statsministern !!!
    Vad tycker du om Lars Ohly då, Anton?Flört
  • Trailer trash TT
    mycketsaft skrev 2013-10-02 19:54:40 följande:
    Herr Saft blir alldeles varm i hjärtat av dina ord :)

Idag kom gasmaskerna, de luktar verkligen kadaver.. De är nog inte nygjorda.

Snyggt

I won't apologize for being different.
  • Trailer trash TT

Godmorgen

Menshelvetet är på besök. Huvudvärk och ont i magen. Blir nog en kul dag på jobbet idag

I won't apologize for being different.
  • Anton Chigurh
    Tillie skrev 2013-10-03 01:11:39 följande:
    Vad tycker du om Lars Ohly då, Anton?Flört
    En plöjd åker...plöjd med en gammal hederlig Delfinplog, med halvautomatisk stenutlösnig, vilket innebär att åkerhelvetet inte är ojämnt...det är så ojämnt som det går, liksom. Sen 8 dygn med en medeltemperatur på - 17 grader på det.

En militärcykel, utan växlar, fast sadeln är en av dom däringa moderna cykelsadlarna som är lika mjuka som en köksbänk i marmor. Ungefär. Och jag får valet att antingen cykla fram och tillbaka på nyss nämnda åker, i 14 timmar, oavbrutet, jag får inte lyfta arslet en enda gång från sadeln, och jag har en böld i röven som är djävulusiskt öm...eller, så äter jag dagens rätt, på valfri inrättning, dock max 110 kr för rubbet, lunchen skall dock ätas i sällskap med Herr Ohly.  

Och av dom två alternativen, Till, kommer jag uppskatta 14 timmar ute i friska luften....  

Så visst, det är en definitionsfråga vad jag tycker om Herr Ohly
  • Tillie
    Anton Chigurh skrev 2013-10-04 00:27:05 följande:
    En plöjd åker...plöjd med en gammal hederlig Delfinplog, med halvautomatisk stenutlösnig, vilket innebär att åkerhelvetet inte är ojämnt...det är så ojämnt som det går, liksom. Sen 8 dygn med en medeltemperatur på - 17 grader på det.

En militärcykel, utan växlar, fast sadeln är en av dom däringa moderna cykelsadlarna som är lika mjuka som en köksbänk i marmor. Ungefär. Och jag får valet att antingen cykla fram och tillbaka på nyss nämnda åker, i 14 timmar, oavbrutet, jag får inte lyfta arslet en enda gång från sadeln, och jag har en böld i röven som är djävulusiskt öm...eller, så äter jag dagens rätt, på valfri inrättning, dock max 110 kr för rubbet, lunchen skall dock ätas i sällskap med Herr Ohly.  

Och av dom två alternativen, Till, kommer jag uppskatta 14 timmar ute i friska luften....  

Så visst, det är en definitionsfråga vad jag tycker om Herr Ohly. 
    Hahahaha att man kan tycka politik-snack halv ett på natten är roligt. Tack för kvällens skrattFlört{#emotions_dlg.flower}