Inlägg från: ulfsas |Visa alla inlägg
  • ulfsas

HANGAROUND

Vad för fisk? Mört, Simpa, Id?

• ulfsas

Kände att Ipaden började ryka när jag skulle försöka att översätta TT-ianska till svenska.

• ulfsas
    Trailer trash TT skrev 2013-07-30 18:44:57 följande:
    är jag den enda i hela sverige som fortfarande köper skivor
    JA
    Man, 49 år, Sundbyberg.
  • ulfsas
    Anton Chigurh skrev 2013-07-30 18:46:17 följande:
    Min underbara TrailerHjärta......jag har tyvärr aldrig haft det oerhörda nöjet att skåda den främsta gruppen av dom alla, jag snackar förstås om Rammstein, det vet du, men för alla andra som följer denna tråden väljer jag att tala om att det är RAMMSTEIN jag hänvisar till här....så !!!

När jag nu kommer till skott, så att säga, och tar mig till en konsert inom lämpligt avstånd. Måste jag hålla på sådär då  ????????? 
    Jag var på Rammstein i Globen för ett par tre år sedan. Skitbra. Vill gå igen om det blir läge.

Jag köpte en biljett utanför som kostade 2500kr men det var det värt. Satt/stod bra till ca 30m från scenen på vänster sida. Fan vad det smällde och hettade till ibland.Drömmer 
    Man, 49 år, Sundbyberg.
  • ulfsas
    Anton Chigurh skrev 2013-07-31 10:43:09 följande:
    Jag blir grön av avund här, Ulf, fan va jag vill se dom jag med, kommer dom vara i närheten av mitt tvekar jag inte, hoppas bara jag får till det med headbangandet, men jag tänker börja träna redan i eftermiddag, jag har förstått på Trailer att det krävs en rejäl uppoffring på den punkten. 

2 500 SVENSKA riksdalar är dock vad en lyxhora kostar en halvtimma, en respektabel summa, således, Ulf.....
    I wouldn't knowSolig

Ibland är det värt en stor summa då jag gick dit helt oplanerat och således biljettlös inledningsvis.
    Man, 49 år, Sundbyberg.
  • ulfsas
    Anton Chigurh skrev 2013-07-31 10:58:42 följande:
    Jag hade gett samma pengar om jag var i ditt ställe, Ulf. Lätt....Glad

För konserten alltså !!!
    HAHA hoppas detSolig

Tjejer finns det ju på krogen efteråtSkål
    Man, 49 år, Sundbyberg.
  • ulfsas
    Trailer trash TT skrev 2013-08-17 20:31:34 följande:

Och så måste jag ligga still på golvet. Vet inte hur länge jag ska ligga här och var barnen tog vägen vet jag inte

I won't apologize for being different.
    Tur du har mobilen att FLa med. De spanar säkert efter mördaren. CSI typ.

Eller så har de glömt av dig sedan länge och spelar dataspel
  • ulfsas
    Trailer trash TT skrev 2013-08-21 19:22:09 följande:

Vet att det finns chips

En bit för pappa , en bit för mamma, en bit för....

Lekte så med sonen. Hittade på alla upptänkliga plan och raketer som skulle landa i hans hangar. Han brukade skratta och till sist mumsa i sig allt. Tid tog det. Tålamodskrävande.
  • ulfsas
    Trailer trash TT skrev 2013-08-21 19:26:58 följande:
    Haha tänk om jag skulle be maken göra så smile2.gif
    Gör det. Kan få matsex till en ny dimension.
  • ulfsas
    Trailer trash TT skrev 2013-08-21 19:49:11 följande:
    Jaaaaaaaaaaaa matsex nu är jag medTungan ute
    Tänkte det. Du behöver bara lite motivation i rätt riktning. En varsam hand alltså.
Svar på tråden HANGAROUND