Inlägg från: mycketsaft |Visa alla inlägg
  • mycketsaft

HANGAROUND

Doofie skrev 2013-05-05 23:51:05 följande:
    Har du inte tittat på dig själv i spegeln eller? :O

Haha, smickrare där! Såg iofs något nästan lika sött nu, min kisse sitter i mitt knä och kurrar med tungan ute. Hon ser så gulligt korkad ut Hjärta
  • mycketsaft
    Doofie skrev 2013-05-06 00:22:56 följande:
    Jag fattar 1 kanske 2.
    bättre än inget :)
  • mycketsaft
    Doofie skrev 2013-05-06 00:23:42 följande:
    Fan va google är dålig, jag ville ha en bild på en mus, inte en död hamster!

Vi har haft några dvärhamstrar när jag var barn. Tyvärr käkade en typ upp en annan :( Det var jätteäckligt. Sen föll en från översta trappsteget rakt ner i golvet, men den överlevde. Den var jättemysig, stoppade man ner handen i buren kom den alltid och kröp upp i handen. Sen tömde den ofta kindpåsarna när den satt där och mös Hjärta
  • mycketsaft
    MrsPenn skrev 2013-05-06 00:26:45 följande:
    asså--- musen var inte doofies. Det var inte ens en mus. Det var en död dvärghamster som tillhörde någon gammal tant.
    Det är ju lite illa liksom, att inte veta vems mus som är vems eller hur va det nu.

Del 2: Länken jag råkade posta först har bilder på en albansk fotomodell. Samma bild (en av dom) kan återfinnas i en viss medlems fotogalleri här på FL... Hahaha... Så det kan gå!

Google. It rocks.

det var del 2 som jag inte fattade :) och vem som syftas på och det..
  • mycketsaft
    Doofie skrev 2013-05-06 00:40:19 följande:
    hon råkade länka till en modell istället till min mus (oj förlåt, döda hamster).

jo, men jag fattade inte vem här på fl som har bilden och låtsas att det är hon :)
  • mycketsaft
    Doofie skrev 2013-05-06 00:46:08 följande:
    Haha nej jag låtsades att det var min mus (jag tog bilden från google)  för skojs skull, aja, och så var det egentligen en död hamster.

haha, jamen jag menar länken som penny råkade lägga ut, den på en tjej
  • mycketsaft
    MrsPenn skrev 2013-05-06 00:48:30 följande:
    kan pm:a, det är snällare.

ok, tack, men du behöver inte om du inte vill.
  • mycketsaft
    FlörtAngieT skrev 2013-05-06 00:49:19 följande:
    Förklarat, men vadå snällare? Lögnare förtjänar vad dom fårOskyldig
  • mycketsaft

oj, blinken hamnade på fel ställe.

Svar på tråden HANGAROUND