Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

HANGAROUND

Shit.

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-04-26 05:34:52 följande:
    I don't want to sound racist, but all stormtroopers look the same to me.
    Vem har sagt att livet skall vara enkelt......
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Black & Decker......jag hade en sån i tidernas begynnelse. En skruvdragare, inte borrmaskin, det heter skruvdragare. När det gått 1 år och 3 dagar gick ett av stiften till batteriet sönder. Det var inprogrammerat.

Det följde med ett batteri. Tänk dig min frustration när batteriet tog slut och skulle laddas. Jag kunde såklart inte avvända möget samtidigt då. 

Aldrig mer Black & Decker. Aldrig någonsin. Idag har jag 7 (sju ) skruvdragare. Endast sk proffsmaskiner. Blå Bosch och Hitachi. En av dom kan jag dra 68 KiloNewton, ca 67 kilo, utan slag. Det är den "stora" Hitachin.

Å så har jag en jävla massa andra grejer. Jag är inte bara vapenfetischist.

Hur har det gått med luggen ??? 
  • Anton Chigurh
    TRAILER !!!

Nästa gång du passerar en välsorterad Järnia-affär, så går du in och handlar en Blå Bosch skruvdragare av dom större modellerna. Detta är viktigt. Skit i priset, ta den på makens kontokort, han kommer Älska dig jättemycket när han ser hur mycket du tänker på honom.

VIKTIGT. Som sagt.

Har du fyllnat till än ??? 
  • Anton Chigurh
    mycketsaft skrev 2013-04-27 09:09:54 följande:
    Jag har en väldigt viktig fråga.. VARFÖR är herrcykelsadlar så fruktansvärda!? Är de typ vadderade med betong eller? Lånade sambons cykel igår för jag hade inte tid att pumpa däcken på min och jag har fortfarande ont!! Jag cyklade sammanlagt max 4 km och det känns som att jag typ har sprickor i bäckenet. Inte nog med att de är hårdare än sten, dessutom är de så smala att de helst ska pressa sig in mellan skinkorna..
    Precis, jag håller med dig Saftis,Hjärta och betänk då detta, att jag, som är man, har en hel del grejer som dessutom ligger emellan kroppen och cykelsadeln, så att säga, tänk dig tortyren en cykeltur på 4 km skulle innebära för min del. Jag skulle förmodligen erkänna att det var jag som dödade J.F Kennedy efter 1,6 kilometer.
  • Anton Chigurh
    mycketsaft skrev 2013-04-27 09:39:05 följande:
    ytsch måste ha svåra problem.. alla hans trådar är bevis på det.

Jag vet varför du är så arg, det är för att du cyklar! Vem blir inte arg av att använda en herrcykel? Att jag aldrig tänkt på det förr..  
    Du har en poäng, Saftis,Hjärta frågan är om inte ett och annat krig har startats efter en tur på en gedigen HERRcykel....

Jag tror det....nä, jag är säker på att det är så. Helt säker. 
  • Anton Chigurh
    mycketsaft skrev 2013-04-27 10:41:17 följande:

Ja, det kan ju bli för mycket av det goda, även om det är svårt att få för mycket saft.
    Mmm, jag vet en sorts SAFT man definitivt aldrig kan få för mycket av......Hjärta
  • Anton Chigurh
    ArgaKillen skrev 2013-04-27 09:55:22 följande:

Dags att göra något åt dessa herr-cyklar tycker jag! Ställer enbart till förargelse för hederliga människor.
    Ja, AK, håller verkligen med, sådär skulle du aldrig se en riktig Dam uppföra sig. Cykel eller inte....
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-04-27 11:56:22 följande:
    Inte dåligt att få ett par nästan helt nya g-star helt gratis.. kompisen är också glad eftersom jag är bra på att sälja..sålde en skinnjacka för 400 alldeles nyss.jag kan flörta med vem som helst. Man kvinna doesnt matter
    Var tvungen å gogle lite där, g-star bysor kostar för bövelen 1 000 spänn !!!

Har du erbjudit sex i utbyte mot bysorna, Trailer ??? 
  • Anton Chigurh

Nää, du är ju inte inte ett jävla dugg het, SaftisHjärta !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Någon behöver en tillsägelse. Och det är inte dig jag tänker på. 
Svar på tråden HANGAROUND