• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-04-18 08:33:19 följande:
    I need weed
    Jag kollade Gratis-Ordbok.se...där står att weed betyder hästkrake. Va fan skall du med en hästjävlel till, Trailer.

NU !!!

För alla dom däringa andra otäckheterna, det är ju bara för fint folk, typ Stureplansdemokraterna. Det var väl ändå inte sånt du syftade på !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • och

Jag har precis blivit SERVERAD kaffe. 

Det här kanske blir en bra dag i alla fall.  

The hard way is the right way.
  • Trailer trash TT
    Anton Chigurh skrev 2013-04-18 08:45:31 följande:
    Jag kollade Gratis-Ordbok.se...där står att weed betyder hästkrake. Va fan skall du med en hästjävlel till, Trailer.

NU !!!

För alla dom däringa andra otäckheterna, det är ju bara för fint folk, typ Stureplansdemokraterna. Det var väl ändå inte sånt du syftade på !!!

Självklart var det hästkrake jag tänkte på och en sån är värdigt bra att ha när man känner sig stresad
    Manyok
  • ulfsas
    och skrev 2013-04-18 09:10:49 följande:
    Jag har precis blivit SERVERAD kaffe. 

Det här kanske blir en bra dag i alla fall.  
    Själv blev det 3 koppar kaffe tillsammans med arbetskamrater här vid ännu en hotellfrulle. Serverad kaffe blir jag under resten av arbetsdagen om jag vill vilket är sannolikt.
    Flygplan har en underbar knapp i taket,tyrck, ''pling''-  vad vill ni ha? kaffe? serverat av en leende skönhetGlad
    Mee like!
    Man, flygkapten, 192 cm, 49 år, Sundbyberg, singel ;)
Svar på tråden HANGAROUND