Inlägg från: Orcha |Visa alla inlägg
  • Orcha

HANGAROUND

LadyInRed skrev 2014-02-28 22:27:59 följande:
    Det jag säger är sant. Har inte haft en chef som inte tillhört "guld-åldern" och där varje jävel är lika "lyhörd" för nytänkande som jag är guds barn!

Även om jag ett semikolon idag så är det mina barn som är coola imorgon Glad
    Så är du säkert semi-"cool" idag.
    Dels för att jag inte fattar ditt inlägg och dels för att jag gillar ordet COOL.
    Allt har en mening och korven den har två. Eller är det ändor? Jo ändor menar jag nog.
  • Orcha
    La Chica skrev 2014-02-28 23:19:04 följande:
    Memo to myself: Köp inte "färdiggrillad" kyckling på ett tag...
    Vadårå?
    Allt har en mening och korven den har två. Eller är det ändor? Jo ändor menar jag nog.
  • Orcha
    La Chica skrev 2014-03-01 02:36:00 följande:

Köpte 2 kycklingklubbor till middag, inte mer än det...och sen får jag världens magont.
    Köp dom och ge till husdjuren.
    Kräks dom så bjud över svärmor.
    Eller annan valfri.
  • Orcha
    LadyInRed skrev 2014-03-05 23:20:36 följande:
    Skärp dig nu!

Om du nu ska bjuda över folk för ett spy-party, gör det legitimt först genom att locka med dig dina "ny-gammla" vänner och bjud alla på bål. Att du har spätt ut vodkan med antabus kommer ingen att komma ihåg dagen efter ändå...
    Just ikväll.
    Är jag inte
    Alla andra kvällar är jag det.
  • Orcha
    LadyInRed skrev 2014-03-05 23:44:01 följande:
    Jag bara gav ett gott råd till en god vän i nöd. Vem kan klandra mig för det? Drömmer

Ingen alls.

Puss Lady.

Är bara inte sådär på humör vettu.
  • Orcha
    LadyInRed skrev 2014-03-06 00:12:51 följande:
    Orcha can you hear me?
    I´m lost and so alone...
    I'm askin' for your guidance,
    Won't you come down from your throne?

Guy Forsyth – Hallelujah

Puss hjärtat!
  • Orcha

Jahopp, så var lady in red varken red eller green utan svart.

• Orcha

IKEA måste vara den modernare versionen av dåtidens späkning.

Det gör ont men är liksom renande på en och samma gång.

Tungan ute

• Orcha
    Trailer trash TT skrev 2014-03-08 19:25:25 följande:

Jag blir stressad och använder ordet fuck väldigt mycket på Ikea. Nånting händer med mig där

Ett smärtsamt svenne-måste.
    Grattis till soffa!
  • Orcha
    Roxanan skrev 2014-03-11 22:23:29 följande:
    Idag blev allt pappersarbete klart och signerat på lägenheten. Äntligen! Kan flytta in redan om en månad vilket är guld värt. Nu ska jag bara hitta tid till att renovera också, lättare sagt än gjort.
  • Orcha
    Trailer trash TT skrev 2014-03-30 14:43:58 följande:
    Hola sitter ute och för ingenting. Maken gräver gropar av nån dum anledning
    Makar är konstiga på det viset.
    Själv tittar jag på en som tokstädar. Fast av en anledning dårå.
  • Orcha

Blev så paff när den här tråden levde lite igen. Jo. Allt är bra och man lär sig inte ett skit om visst så länge man lever. Däremot så blir man glad över mindre saker nuförtiden. Trodde det skulle vara tvärtom faktiskt. Själv då?

• Orcha
    Trailer trash TT skrev 2014-04-30 15:10:02 följande:
    Jobbat som ett svin .just nu ligger jag nerbäddad och vägrar komma upp ur sängen..

det är dom små sakerna som betyder nått i slutändan
    `Sjukur?

Själv är jag tillfrisknad nyss, typ, efter några veckors elände med bronker och lungor.
    Tror att det röks för lite överlag så idag tog jag mig en överdos majbrasa för att kompensera.
    Alltså INTE maja. Jävla associationer folk har. Utan brasa.

Ja fattar ingen nu efter denna övertydlighet så har jag en sak att säga efter ikväll;
    Ta Er i Brasan.
  • Orcha
    Trailer trash TT skrev 2014-05-02 12:48:10 följande:
    Det jag ville säga nör jag citerade ditt inlägg var att jag har en kompis som heter maja
    Henne röker jag def inte.
    Anton Chigurh skrev 2014-05-02 13:00:40 följande:
    Det är hur enkelt som helst att sluta röka, min TrailerHjärta tro mig, det svåra är att låta bli att börja igen.
    Ja och med tanke på att summan av alla laster är konstanta så undrar jag vad man skulle skaffa sig för ersättare...
  • Orcha
    Trailer trash TT skrev 2014-05-19 17:06:59 följande:
    Hola...... idag tog jag ingen jacka, är dyngsur och sur..... en lätt regn stod det på smhi.. hahaha fan va dom ljuger

En reväska med kläder för alla väder rekommenderas.
    Eller en titt ut genom fönstret följt att ett konstaterande, det är är fucking väder igen.

Smhi har ett krav på sig av regeringen, att lyckas med sina prognoser till en viss procent/år.
    Deras success-rate är kass har jag hört.

Annars då?
  • Orcha
    Trailer trash TT skrev 2014-05-20 15:02:41 följande:
    Jag är trött och förbannad. Flr trött för att bråka och för förbannad för att låta bli.. dilemma

Skäll lite trött här då?
    Vad har hänt?
Svar på tråden HANGAROUND