ris och pasta!!!
jag undrar om det e nån som har nåt bra knep på hur man får pasta och ris att se ut som purèn i de färdigabarnmatsrätterna??
då jag provar vitlökspress, stavmixer och matberedare och inte av dem funkar
jag undrar om det e nån som har nåt bra knep på hur man får pasta och ris att se ut som purèn i de färdigabarnmatsrätterna??
då jag provar vitlökspress, stavmixer och matberedare och inte av dem funkar
den mat jag har köpt till han är från hipp och i den e det ris som inte syns utan blandat med grönsaker å kyckling......mitt barn är 6månader..... å han äter gröt där inte alla havregrynen e söndermixade till mjöl.. å det e inga problem men just vanligt ris sätter han i halsen risoni har jag dock inte provat
tack till eller som kommer med bra svar på min fråga utan att ge dumma kommentarer om att mitt barn inte e redo å ifrågasätter hur man kan sätta ris i halsen....
läkaren menade på att när man går från bröstmjölk till ersättning tvärt så e det inte alls ovanligt för det va så det blev i mitt fall.... då bröstmjöken innehåller mer vätska än vad ersättningen gör så det va därför det blev så.....men nu funkar allt kanon utan å ha byt ersättning