• Anonym (chockad!)

Vänninan fick en vigselring för 100 000 kr!!!

Min vännina har fått en vigselring för 100 000 kr!!! Hur sjukt är inte det?? Har
    de inget annat att lägga pengarna på? Jag tycker att det är vulgärt. De tjänar inte så mycket heller, typisk medelklass. Hur vanligt är det egentligen att män lägger såhär mycket pengar? Osmakligt!

• Svar på tråden Vänninan fick en vigselring för 100 000 kr!!!
  • Furstinna

Hehe ja hon kan iaf sälja den sen närmsta skiljer sig ;)

• Vickan I

Avundsjukan bara sprutar ut hahaha. Bry dig inte så ska du se att allt blir lättare .

• Anonym

åh, du är bara avundsjuk och kom inte och säg att du inte är det. På ett eller annat sätt är du det, sen om det gäller själva ringen eller summan, har ingen betydelse.

• Furstinna

Hon kan iaf sälja den sen när dom skiljer sig ska det stå :). Jag skulle aldrig vilja ha en ring för 100.000. För mig räcker det med tålig ring för under tusenlappen. Jag föredrar att lägga pengarna på viktiga och givande saker :)

• Anonym (jseb)

100 000 kr låter helt sjukt - håller med. Hon lär få ha med livvakt när hon är ute... Förvånad

• Regnig måndag

Hälsa och gratulera henne!  den är säkert snygg.

Jag har inte betalt för att vara snäll!
  • Apmor2

visste inte ens att det fanns så dyra ringar, i en värld så långt bort men ändå så nära....

aja det va väl kul för henne, vet inte riktigt varför du bör ha åsikter om vad dom gör med sina pengar? 

Svar på tråden Vänninan fick en vigselring för 100 000 kr!!!