• Anonym (trosa)

Trosorna skär in i rumpan!

Jag promenerar väldigt mycket och jag blir alltid så irriterad, för vilka trosor jag än har på mig så skär de in i rumpan när jag går! Jag har säkert 30 olika par trosor i varierande modell, märke och material, men alla är likadana och åker in mellan skinkorna. Jätteskönt - not! Och inte så jätteläckert att behöva stå och gräva sig i rumpan när man är ute och går... Obestämd

Har jag en helkonstig rumpa eller vad handlar det om?? Vad för slags trosor använder du när du motionerar?? 

• Svar på tråden Trosorna skär in i rumpan!
  • Anonym

Fel storlek?
    Boxer som går nedanför skinkorna? 

• Anonym (trosa)

Har flertalet boxertrosor (och hipsters och tai-modeller) och fel storlek tror jag inte jag har. Blir så less.

• Ripped

Din rumpa kanske är lite för rund o go ;) en string kanske ( minimalt med tyg iallafall)

• Anonym (trosa)
    Ripped skrev 2013-04-13 19:12:00 följande:
    Din rumpa kanske är lite för rund o go ;) en string kanske ( minimalt med tyg iallafall)

Haha, ja, det är den definitivt String tycker jag är hemskt obehagligt och slutade med för flera år sen. Fast å andra sidan är det kanske skönare med en riktig string än som nu när en hel boxertrosa åker in mellan skinkorna
  • Anonym (trosa)
    Anonym skrev 2013-04-13 19:07:55 följande:
    www.kappahl.se/article/boxertrosa_224238 Köper inga andra längre för de här är så sköna och åker inte in i rumpan på mig

De ser ganska lika ut flertalet av mina trosor (kan säkert ha exakt den här modellen i garderoben). Men jag ska kolla upp det, tack för tipset!
  • Anonym (trosa)
    Andromeda skrev 2013-04-13 19:13:14 följande:
    Är det byxorna som är för små och skär in istället?

Hmm, den tanken har inte ens slagit mig Obestämd Nu när jag tänker på det så skär ju inte trosorna in om jag t ex har jeans på mig, på jobbet och så. Det är just när jag är ute och motionerar (powerwalkar långt), så det kanske är träningsbrallorna det är fel på??
  • Ripped
    Anonym (trosa) skrev 2013-04-13 19:14:32 följande:
    Haha, ja, det är den definitivt String tycker jag är hemskt obehagligt och slutade med för flera år sen. Fast å andra sidan är det kanske skönare med en riktig string än som nu när en hel boxertrosa åker in mellan skinkorna

Anonym (trosa) skrev 2013-04-13 19:14:32 följande:

Är väl bara att välja då, pest eller kolera ;) Eller gå utan...
  • Andromeda
    Anonym (trosa) skrev 2013-04-13 19:16:56 följande:

Hmm, den tanken har inte ens slagit mig Obestämd Nu när jag tänker på det så skär ju inte trosorna in om jag t ex har jeans på mig, på jobbet och så. Det är just när jag är ute och motionerar (powerwalkar långt), så det kanske är träningsbrallorna det är fel på??
    Det var min tanke, jag hade själv det problemet. Jag var lite för optimistisk Drömmer i mitt val av träningsbyxor och skulle valt en annan modell men näää, jag skulle ju ha de läckra byxorna som egentligen passar en slimmad 20-åring. Prova ett par byxor som är lösa, det funkar för mig. (Plus att dom är skönare, speciellt dom i helt bomull.)
Svar på tråden Trosorna skär in i rumpan!