Anonym skrev 2013-04-19 14:30:13 följande:
Jag har ju iförsig träffat en tjej jag gillar, men hon vet inte om det så kanske inte räknas riktigt. Ingen av oss är ute som homo/bi och mina känslor slog ner sjukt oväntat. Funderar på att lägga till henne på FB eller fråga om hon vill fika, men vågar inte riktigt. Vill inte att hon ska bli obekväm om hon inte är lagd åt det hållet och vill inte heller att jag ska hamna i friendzone :)
Hur träffade du din första tjej TS? Eller du kanske inte heller har kommit dit än? :)
Åhh vilket jobbigt läge! :/ Känner ni varandra, eller pratar ni ibland? Isåfall tycker jag att du kan börja med att kanske lägga till henne på FB ? :)
Nej jag har tyvärr ingen tjej och har aldrig haft.. Men vill så gärna ha det. Det finns dock en tjej jag gillar och jag vet att hon gillade mig också (förut i alla fall). Men vi båda vågade inte säga det till varandra bara...
Gillar fortfarande henne, men hon verkar ha kommit över det. Så jag får ge upp henne helt enkelt :)
Anonym (Bi) skrev 2013-04-19 21:29:38 följande:
1) Vi hade gemensamma vänner, men "träffades" först i ett nätforum (sport) och började prata massvis via ICQ.
2) Ja, det gjorde vi nog... Fast ändå inte på det viset, vi var väl tröga. Våra vänner tyckte att det slog gnistor om oss, och vi bara skrattade åt det.Tredje gången vi träffades (vi bodde 40 mil isär) så blev det som så att vi delade en dubbelsäng, och ja, sen gick det som det gick ;)
3) Inte hon, men jag
Nu har vi varit ihop i 12 år, har villa-volvo-vovve och två barn..
Haha, åh vad kul att ni har familj och sådant tillsammans nu! Låter super mysigt. :)