• Charliesandy

Viktuppgång efter stor bukplastik och bröst operation!

Jag gjorde en stor bukplastik samt lyft och implantat (samt fettsugning ) för nästan fem månader sedan. Jag lider av en ärstörning - hetsäter utan och spy efteråt. Lång historia kort så la jag på mig över fem kg innan operation . Efter operation tvingades jag och äta vanlig husmanskost i en vecka (gått på Atkins i över 3 år) och cirka 1 månad efter operation började hetsätningarna igen . Började sköta mig och nu har det varit "bra" i många veckor. Trots det så ökar jag allt mer i vikt. Sen op dagen har jag gått upp 8 kg och sen jag sluta hetsäta har jag gått upp 2 kg trots fyra pass i veckan på gymmet . Allt har satt sig på låren och oavsett vad jag gör tycks jag gå upp i vikt. Vad händer? Är på min bristnings gräns. Är jag ensam om detta? Jag har vägt 124 kg en ggn i tiden och är rädd och väga så mycket igen .. Så mycket som jag väger nu har jag ej vägt på nästan 3 år .. Kan poängtera att jag har Hållt mig till min vanliga kost och inte ätit ngt konstigt . Vill veta om ngn har vart med om ngt sådant efter op? Jag e smalare på överkroppen men allt har lagt sig på låren

• Svar på tråden Viktuppgång efter stor bukplastik och bröst operation!
Svar på tråden Viktuppgång efter stor bukplastik och bröst operation!