Inlägg från: eemilia |Visa alla inlägg
  • eemilia

No limit studios Sundbyberg

Någon som vet nått om No limit tatuerings studio i Sundbyberg? Om den är bra/dålig? Nån som tatuerat sig där?

Har hittat ett erbjudande där man får en timmes tatueringstid för 199 kronor, men har aldrig hört något om studion så tänkte höra runt lite först. :)

• Svar på tråden No limit studios Sundbyberg
  • eemilia
    rosyposy skrev 2013-04-16 14:58:46 följande:
    Generellt skulle jag vara otroligt skeptisk mot tatuerare som måste dela ut sådana erbjudanden för att få kunder....
    Gick in på deras hemsida och glodde lite, det var ju inte direkt några imponerande gaddningar de stoltserar med där.

Vill du ha en snygg tatuering så får du inte vara snål, i den branschen gäller verkligen uttrycket "man får vad man betalar för".
    Precis därför jag frågar! :) Det var en deal på groupon och där kan man hitta mycket sånt, vet många bra tatuerings studios som gett ut bra erbjudanden.

''man får vad man betalar för'' stämmer absolut, men deras orginalpriser var inte billiga, finns många billigare ställen att tatuera sig på. Hade det varit till mig själv så hade jag inte ens tvekat, då jag personligen gillade vad jag såg på deras sida. Men nu tänkte jag köpa detta åt en vän, och då vill jag gärna höra vad någon som varit där tyckte. :)
    Tack för svaret! 
Svar på tråden No limit studios Sundbyberg