Inlägg från: Regnig måndag |Visa alla inlägg
  • Regnig måndag

Sambon nyps & knuffas!

Anonym (inte mitt fel!) skrev 2013-04-16 17:38:34 följande:
    Men jag älskar inte min sambo längre (och så har jag kännt länge). Men vi har ett stort hus tillsammans med barn & allt, älskar ju mina barn (och mina husdjur) så jag har ingen lust att bli utkastad. Dessutom vet jag inte vart jag skulle ta vägen.
    Sälj huset och köp två lägenheter.
    Problem solved
    Jag diskuterar generellt. Det finna alltid undantag till allt, speciellt på FL, man kan fortfarande diskutera generellt.
  • Regnig måndag
    Anonym (inte mitt fel!) skrev 2013-04-16 18:19:19 följande:
    Huset vi bor i är min sambos mormors hus, och min sambo vill absolut inte sälja det.
    Köp salva mot blåmärken då.
    Jag diskuterar generellt. Det finna alltid undantag till allt, speciellt på FL, man kan fortfarande diskutera generellt.
  • Regnig måndag
    Anonym (inte mitt fel!) skrev 2013-04-16 18:24:37 följande:
    Har ej gästrum, och hur kul är det att sova på soffan hela tiden, alla går ju igenom vardagsrumet (eller ja alla 11 barn går igenom detta vardagsrum, det andra vardagsrummet har vi en soffa men den äf alldeles för liten och för obekväm).
    Kul? Du vill snacka om kul??
    Hur kul är det för din sambo att få sin sömn störd hela tiden?
  • Regnig måndag
    Anonym (inte mitt fel!) skrev 2013-04-16 18:29:56 följande:
    Salva hjälper väl inte mot blåmärken, eller gör den det? Vilken salva skulle du rekomendera i så fall?
    fråga apoteket
  • Regnig måndag
    Anonym (inte mitt fel!) skrev 2013-04-16 18:27:46 följande:
    JAG får ju oxå min sömn störd när min sambo nyper mig!
    Sov på soffan då.
    Eller i älska-dig-själv-tröja.
    Eller i en hängmatta
    Eller bältad.

det finns massor av alternativ.
  • Regnig måndag
    Anonym (inte mitt fel!) skrev 2013-04-16 18:45:06 följande:
    Kan jag anmäla min sambo för misshandel? Alltså räknas detta som misshandel? (tänker inte anmäla min sambo, men kanske kan hota lite med det nästa gång min sambo nyper/knuffar mig, det skadar väl inte, haha).
    Nä det är självförsvar. Däremt borde han kunna anmäla dig för tortyr.
    Ja eftersom ni nu "inte" kommer att anmäla varandra hit och dit.

Prova tröjan du...
  • Regnig måndag
    Anonym (inte mitt fel!) skrev 2013-04-16 18:46:47 följande:
    ser inte så mysigt ut, men om jag har den tröjan kan min sambo inte nypa mig så lätt :D dock blir det lättare för min sambo att knuffa ner mig :c
    Eftersom själva grejen är att du älskar dig själv så himla mycket att du bara måste bli kramad (av dig själv) så tror inte jag att det är så himla otrevligt som det ser ut.

Äh, ge honom en också så kan ni ligga där som gruffande kålmaskar...
  • Regnig måndag
    Anonym (inte mitt fel!) skrev 2013-04-16 18:48:00 följande:
    Vadå självförsvar? Jag har ju inte gjort något, det är ju min sambo som nyper/knuffar MIG.
    Du torterar bara...
  • Regnig måndag
    Anonym (inte mitt fel!) skrev 2013-04-16 18:52:21 följande:
    gör jag inte ALLS!  inte med flit i alla fall, det är ju faktiskt inte mitt fel att jag pratar i sömnen.
    Och han praktiserar bara självförsvar för tortyren du utsätter honom för men inte vill.
Svar på tråden Sambon nyps & knuffas!