• Elin 885

Sambon nyps & knuffas!

jag hade blivit galen om min man väckte mig hela tiden och hade garanterar knuffat ut honom ur sängen! han snarkar och jag snarkar, jag sover med öronproppar
    att inte få sova används som en effektiv tortyrmetod, du kan säkert räkna ut varför ts.

Jag har ADHD/AS/DYSLEXI, problem med det?
  • Elin 885
    Anonym (inte mitt fel!) skrev 2013-04-16 19:12:16 följande:
    ja det kan både jag & min sambo................
    ja men dåså då får du väl sova på soffan eller så får ni ha skilda sovrum. du stör ju din sambo så att denne inte får sova, så varför ska du då få sova?
  • Elin 885
    Anonym (inte mitt fel!) skrev 2013-04-16 19:17:20 följande:
    VI BÅDA SKA FÅ SOVA TYCKER JAG.!
    ja men nu går ju inte det att ni sover tillsammans du väcker ju din sambo hela tiden som då blir förbannad och nyper/knuffar dig så att du ska vakna och hon ska få sova.
    så sov åtskilda då.
  • Elin 885
    Anonym (inte mitt fel!) skrev 2013-04-16 19:18:31 följande:
    MIN SAMBO STÖR JU MIG MED. MEN JAG TÄNKER INTE SOVA PÅ SOFFAN, VI FÅR VÄNTA TILLS VI HAR SKAFFAT SKILDA SOVRUM.
    1) sluta skrik (att använda versaler uppfattas som skrikande i skrivande form)

2) Om du inte tänker sova på soffan så kan ju din sambo göra det, eller så kan ni turas om.

3) din sambo stör dig för att du stör henne. jag har svårt att tro att hon knuffas och nyps för att du ligger så tyst och stilla i sängen?? nej just det. du vänder dig hela tiden skriver du i din trådstart, vilket ju får sängen att röra sig, nu snackar i sömnen osv. hon nyper och knuffar dig för att du ska vakna och vara vaken en stund så att hon får sova (andra gången jag skriver detta nu och tänker inte upprepa det fler gånger).

3) du kanske bör utreda om du har någon form av sjukdom/funktionsnedsättning eftersom du rör dig så mkt i sömnen, eller om du har fel sorts säng som gör att du inte får den avlastning du behöver nattetid.
  • Elin 885
    Teller skrev 2013-04-16 19:20:07 följande:
    Är det normalt att misshandla sin sambo om man blir väckt?

Ni här i tråden verkar ju lika nollade.
    hon nyper och knuffar honom för att han stör hennes sömn...jag knuffar på min man när han snarkar. so what?
  • Elin 885
    Anonym (inte mitt fel!) skrev 2013-04-16 19:19:04 följande:
    Min sambo väckr ju mig hela tiden. :P
    hänvisar till mitt svar ovan.
  • Elin 885
    Teller skrev 2013-04-16 19:23:43 följande:
    Låt mig gissa Elin, du har 10 sambos som är såhär?

njae jag har inte 10 sambos, jag är gift vilket man endast kan vara till en person enligt svea rikes lag.
    men ja min sambo snarkar och jag knuffar på honom när han gör det.
  • Elin 885
    Anonym (inte mitt fel!) skrev 2013-04-16 19:29:36 följande:
    jag skriker inte. -.-' och jag behöver någon utreding eller vad du snackar om. rör mig inte heller HELA tiden, men hon vill att man ligger super stilla, hon vänder sig/ rör sig nästan aldrig, men hon snarkar (och jag kunde nypa/knuffa henne för det, men det gör jag inte för jag är inte dum) ja turas om låter bra.
    jaha....
    men om du inte upplyser henne om att hon snarkar så är det väl ditt eget fel, inget du kan skylla på henne.
  • Elin 885
    jackyyouknow skrev 2013-04-16 19:31:52 följande:
    varför knuffar du honom? skaffa öronproppar för fan. xd
    jag har öronoroppar och jag knuffar honom inte hårt, bara knuffar till lite. jösses.
  • Elin 885
    Teller skrev 2013-04-16 19:33:11 följande:
    Så det är okej att knipa någon som rör sig i sömnen?

Jisses, du borde nog adda lite till din sidfot.
    jahapp *suck!* vad tråkigt att du går på mig för mina funktionsnedsättningar. anmäler inlägget.
  • Elin 885
    Anonym (inte mitt fel!) skrev 2013-04-16 19:36:32 följande:
    men du stör honom i hans sömn, och det är tortyr enligt vissa.
    HAHA men han buffar på mig med när jag snarkar och väcker honom, buffar lite lätt så att jag vänder på mig.
  • Elin 885
    Teller skrev 2013-04-16 19:38:45 följande:
    Du gör ju en stor grej av dom i varje jävla tråd du befinner dig i?

ooookej? har inte ens nämt dem här annat än när en person hackade ned på mig för det som står i min sidfot som råkar vara mina funktionsnedsättningar, men hur har detta med ts att göra? svar ingenting, så jag tycker vi återgår till ts.
  • Elin 885
    Teller skrev 2013-04-16 19:42:43 följande:
    Ja, återgå till Ts. Som du tycker förtjänar att misshandlas för att hon rör sig mycket i sömnen.

Då tycker jag att du ska adda "allmänt dum i huvudet" i din sidfot.
    Mer du undrar?
    1) ts har uppgivit att ts är en han.

2) jag anser inte att buffande är att misshandla någon, nypas är på gränsen, men om ts inte vaknar då när hans sambo försöker tala, klappa osv för att ts ska vakna, vad ska sambon göra då?.

3) Jag skulle kunna bemöta dum i huvudet, men väljer att inte göra det eftersom jag anser mig veta bättre än att klanka ned på folk interlekt.
  • Elin 885
    Teller skrev 2013-04-16 19:48:16 följande:
    Lär dig stava till det då.

Det undrar jag också?
    njae eftersom jag har funktionsnedsättningen dyslexi så blir det svårt.
  • Elin 885
    Anonym (inte mitt fel!) skrev 2013-04-16 19:46:56 följande:
    Vad skulle det va för skillnad om jag var en hon!?!
    Teller skrev 2013-04-16 19:48:16 följande

Det undrar jag också?

ingen alls har jag sagt det??? men man ska väl ändå nämna personer vid rätt kön.
  • Elin 885
    Anonym (inte mitt fel!) skrev 2013-04-16 20:22:30 följande:
    hur gör man en sidofot??
    du går in under inställningar någonstans.

Teller med flera: Eftersom det i denna tråd:
     påstås att jag är ute efter sex, eftersom jag skulle vilja ses på ett nyp enligt någon, får en massa skit för funktionsnedsättningar jag inte ens har andats om innan de kom upp på tal. blir allmänt dumförklarad och att folk försöker provocera,

så har jag anmält tråden och alla inlägg jag har sett som tyder på detta. jag vill med detta meddelande avsäga mig all kontakt i denna tråd och att fortsatt korrespondens till mig sker via mail som så önskas, ta dock i beredskap att eventuella opassande inlägg mail kommer att anmälas.

• Elin 885
    Inteutanproblem skrev 2013-04-18 10:12:52 följande:
    Min sambo är en jäkla tornado i sömnen, blir knäad, armbågad och mycket annat i hans framfart i sömnen... Gnisslar tänder nått så sjukt högt gör han också.

Givetvis blir jag arg av detta och puttas/knuffar på honom för att få lite distans mellan oss i sängen.

Tillslut fick jag nog och tvingade honom att ta en utav mina Atarax. Han rörde sig inte en millimeter under natten och inget tandgnissel heller, slår aldrig fel. Ställningen han somnar i är den han vaknar upp i, underbart för mig

Gå till läkaren TS och be om att få testa Atarax för att se om det kan hjälpa mot dina problem med att sova lugnt på natten... För det är faktiskt DU som får lösa det, eller flytta ut från sovrummet.
    som tur är så skriver inte läkare ut sådan medicin till höger och vänster.
Svar på tråden Sambon nyps & knuffas!