Sambon nyps & knuffas!
Var det något fel på den andra tråden? För dryga månaden sen. Samma trådstart, samma problem. Tipsen ändras ju inte direkt.
Var det något fel på den andra tråden? För dryga månaden sen. Samma trådstart, samma problem. Tipsen ändras ju inte direkt.
Lite lustigt, jag letade efter dem andra tråden och hittade dem till slut men kan inte länka från mobilen.
Iaf, där är det en man som nyper sin fru illa för att hon pratar i sömnen. Misshandel! Svarar folk. Och därmed också Lämna!
Här är det TS fel går man mer känslan av... Är det för att sambon är en Hon?
Bara nyfiken.
Den andra tråden heter: Min man nyper mig när jag pratar i sömnen.
Kolla efter den. Nån annan vid dator kanske kan länka den om ni har den kvar efter att ha skrivit i den, senast uppdaterad 1 april....
.
Börja en kväll med att lägga dig på soffan för att statuera ett exempel. Så får du se vad hon säger om det? Och om hon går och lägger sig innan dig, bara gå in och ta täcke och kudde och säg Gonatt, ses i morrn.
Det bör ju väcka en del funderingar hos henne, gör det inte det, ja då behöver ni kanske reda ut ett och annat.
Lycka till! :)
.
Det är HANS sambo som är en HON som nyps.
För er som missat :0) Lite OT men rätt ska väl vara rätt ändå...
.
Anonym, för dig ingen.
För de som det berör kanske mer.
Anonym, stör det dig?
Jag tycker att rätt ska vara rätt. Problem med det? Det struntar jag i fullständigt. Faktiskt. Frågor på det?
Anonym, jag har redan svarat på frågan. Ledsen om svaret inte föll dig i smaken.
Tar gärna en diskussion men inte med en anonym som är otrevlig för att man påpekar något.
Sista gången; Vem har jag varit otrevlig emot? Förstår inte? Dig? Ja snart så!
Du retar dig på att jag förklarade lite OT vem TS var (en han) och vem hans sambo var (en hon)? Eftersom ingen kanske läser 15 sidor och därav antar att det är en han som nyper? Eftersom det är det som skrivs i inläggen.
Bara därför. Som jag redan svarat, för att rätt ska vara rätt. Varför se det som otrevligt? Istället för informativt?
.