Inlägg från: Regnig måndag |Visa alla inlägg
  • Regnig måndag

Sambon nyps & knuffas!

Anonym (inte mitt fel!) skrev 2013-04-16 19:00:31 följande:
    Lägg av, jag utsätter inte min sambo för trotyr, i såna fall utsätter vi tortyr för varnadra (eftersom vi båda håller stör varandra när vi sover).

Precis, öronproppar ska jag köpa för min sambo
    Typ så. Det var därför jag föreslog att ni bägge ska ha älska-dig-själv-tröjor.
    Jag diskuterar generellt. Det finna alltid undantag till allt, speciellt på FL, man kan fortfarande diskutera generellt.
  • Regnig måndag
    Anonym (inte mitt fel!) skrev 2013-04-16 19:04:42 följande:
    Var köper man dom då? Dommnar inte händerna bort efter ett tag? Tror inte min sambo skulle vilja ha på sig en sån där tröja och inte heller att att jag ska ha på mig en sån.
    Fråga på apoteket? Sy själv?
    Är inte det bättre än att ni torterar och gör illa varandra när det dessutom sker mot er egen vilja?
    Jag diskuterar generellt. Det finna alltid undantag till allt, speciellt på FL, man kan fortfarande diskutera generellt.
  • Regnig måndag
    soffliggaren skrev 2013-04-16 19:05:21 följande:
    Våningssäng och silvertejp
    Bästa hittills.
    Det blir många flugor på smällen eftersom man inte behöver vaxa sig....
  • Regnig måndag
    jackyyouknow skrev 2013-04-16 19:11:09 följande:
    Vad har apoteket med såna där krama-dig-själv-tröjor att göra!? :O
    De kanske kan köpas där?
    Jag har ingen aning...
  • Regnig måndag

www.familjeliv.se/Forum-4-51/m69349183.html

Jo det är typisk FL att alltid hålla på det vinnande laget. Det är det som är PK-maffian.

• Regnig måndag
    Elin 885 skrev 2013-04-16 19:49:35 följande:

ingen alls har jag sagt det??? men man ska väl ändå nämna personer vid rätt kön.
    Varför då?
    Prova att ha ett könsneutralt nick. Det är rätt intressant för man får olika svar beroende på om man uppfatts som man eller kvinna....
  • Regnig måndag
    Anonym (maken snarkar) skrev 2013-04-16 20:17:49 följande:
    Separera sangarna, eller om ni har dubbelsang som inte gar att dela pa sa kop en enkelsang eller madrass och sov i separata rum (kanske vardagsrummet). Min man snarkar och om jag har oronproppar hor jag inte vackarklockan pa morgonen, sa ibland tar jag tacke och kudde med mig ut i vardagsrummet mitt i natten (typ 2-tiden) for att fa sova nagot overhuvudtaget.
    Han ar medveten om att han snarkar mindre om han sover pa magen, sa ibland lyckas jag fa honom att halvsovande vanda dig, men for det mesta sover han for djupt for att uppfatta nagot.
    Allt det där är föreslaget, inget funkar. de bara ska ligga bredvid varandra och göra livet surt för varandra...
  • Regnig måndag
    Anonym (inte mitt fel!) skrev 2013-04-16 20:22:02 följande:
    vet du hur man gör en sån där sidofot?
    Nej, jag har spärrat dem. Vill du ha silvertejp?
  • Regnig måndag
    Anonym (inte mitt fel!) skrev 2013-04-16 20:27:45 följande:
    nej, jag har det hemma någonstans. men hur gör du att du får en sån där text under dina inlägg?: Jag diskuterar generellt. Det finna alltid undantag till allt, speciellt på FL, man kan fortfarande diskutera generellt.
    Minns inte...
    Köp en sån där tröja vi pratade om tidigare. köp två.
  • Regnig måndag
    soffliggaren skrev 2013-04-16 20:52:58 följande:
    Skrattande har du en sidfot så tejpar jag över den
    Jag tycker gott att du ska silvertejpa Teller som sprider fasansfulla bilder på monster...
  • Regnig måndag
    soffliggaren skrev 2013-04-16 21:04:55 följande:
    Monster...Det är ts sambo som är förbannad.

Förlåt nu får det bli allvar igen. Ts klockan är 21 och det börja dra sig. Ni kanske kan sova skavfötter ? Barnen har väl dubbeldäckare så ni kan låna annars.

Ja? Henom verkar vara ett monster av sällsynt skådat slag....
  • Regnig måndag
    Teller skrev 2013-04-16 21:09:49 följande:
    Hihi, dom är söta som små.
    Förvånad

FÖR I HELVETE TS!!!!

Lova att du aldrig, aldrig, aldrig skaffar barn med din sambo!!!

Svar på tråden Sambon nyps & knuffas!