Inlägg från: Anonym (inte mitt fel!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (inte mitt fel!)

Sambon nyps & knuffas!

Regnig måndag skrev 2013-04-16 18:46:25 följande:
    Nä det är självförsvar. Däremt borde han kunna anmäla dig för tortyr.
    Ja eftersom ni nu "inte" kommer att anmäla varandra hit och dit.
    Vadå självförsvar? Jag har ju inte gjort något, det är ju min sambo som nyper/knuffar MIG.
    Regnig måndag skrev 2013-04-16 18:49:06 följande:
    Du torterar bara...
    gör jag inte ALLS!  inte med flit i alla fall, det är ju faktiskt inte mitt fel att jag pratar i sömnen.
    Regnig måndag skrev 2013-04-16 18:57:53 följande:
    Och han praktiserar bara självförsvar för tortyren du utsätter honom för men inte vill.
    Lägg av, jag utsätter inte min sambo för trotyr, i såna fall utsätter vi tortyr för varnadra (eftersom vi båda håller stör varandra när vi sover).
    jackyyouknow skrev 2013-04-16 18:58:25 följande:
    Din sambo kan väl sova med öronproppar om hon nu vill ha det så himla tyst

Precis, öronproppar ska jag köpa för min sambo
    Regnig måndag skrev 2013-04-16 19:01:45 följande:
    Typ så. Det var därför jag föreslog att ni bägge ska ha älska-dig-själv-tröjor.
    Var köper man dom då? Dommnar inte händerna bort efter ett tag? Tror inte min sambo skulle vilja ha på sig en sån där tröja och inte heller att att jag ska ha på mig en sån.
    fjonkelina skrev 2013-04-16 19:05:18 följande:
    11 barn men ingen kärlek och elakheter er emellan...Låter ju toppen för dessa barn.
    vad menar du med det?
    Christi38 skrev 2013-04-16 19:05:44 följande:
    Var det något fel på den andra tråden? För dryga månaden sen. Samma trådstart, samma problem. Tipsen ändras ju inte direkt.
    Vilken andra tråd? Är det någon/några som har samma problem som mig/oss? Länka är du snäller.
    Elin 885 skrev 2013-04-16 19:09:44 följande:
    att inte få sova används som en effektiv tortyrmetod, du kan säkert räkna ut varför ts.
    ja det kan både jag & min sambo................
    Elin 885 skrev 2013-04-16 19:16:00 följande:
    ja men dåså då får du väl sova på soffan eller så får ni ha skilda sovrum. du stör ju din sambo så att denne inte får sova, så varför ska du då få sova?
    VI BÅDA SKA FÅ SOVA TYCKER JAG.!
    Elin 885 skrev 2013-04-16 19:16:00 följande:
    ja men dåså då får du väl sova på soffan eller så får ni ha skilda sovrum. du stör ju din sambo så att denne inte får sova, så varför ska du då få sova?
    MIN SAMBO STÖR JU MIG MED. MEN JAG TÄNKER INTE SOVA PÅ SOFFAN, VI FÅR VÄNTA TILLS VI HAR SKAFFAT SKILDA SOVRUM.
    Elin 885 skrev 2013-04-16 19:18:13 följande:
    ja men nu går ju inte det att ni sover tillsammans du väcker ju din sambo hela tiden som då blir förbannad och nyper/knuffar dig så att du ska vakna och hon ska få sova.
    så sov åtskilda då.
    Min sambo väckr ju mig hela tiden. :P
    Elin 885 skrev 2013-04-16 19:21:48 följande:
    1) sluta skrik (att använda versaler uppfattas som skrikande i skrivande form)

2) Om du inte tänker sova på soffan så kan ju din sambo göra det, eller så kan ni turas om.

3) din sambo stör dig för att du stör henne. jag har svårt att tro att hon knuffas och nyps för att du ligger så tyst och stilla i sängen?? nej just det. du vänder dig hela tiden skriver du i din trådstart, vilket ju får sängen att röra sig, nu snackar i sömnen osv. hon nyper och knuffar dig för att du ska vakna och vara vaken en stund så att hon får sova (andra gången jag skriver detta nu och tänker inte upprepa det fler gånger).

3) du kanske bör utreda om du har någon form av sjukdom/funktionsnedsättning eftersom du rör dig så mkt i sömnen, eller om du har fel sorts säng som gör att du inte får den avlastning du behöver nattetid.
    jag skriker inte. -.-' och jag behöver någon utreding eller vad du snackar om. rör mig inte heller HELA tiden, men hon vill att man ligger super stilla, hon vänder sig/ rör sig nästan aldrig, men hon snarkar (och jag kunde nypa/knuffa henne för det, men det gör jag inte för jag är inte dum) ja turas om låter bra.
    Elin 885 skrev 2013-04-16 19:30:46 följande:
    jaha....
    men om du inte upplyser henne om att hon snarkar så är det väl ditt eget fel, inget du kan skylla på henne.
    jag har sagt mågna gånger att hon snarkar men hon bryr sig inte.
    Elin 885 skrev 2013-04-16 19:34:12 följande:
    jag har öronoroppar och jag knuffar honom inte hårt, bara knuffar till lite. jösses.
    men du stör honom i hans sömn, och det är tortyr enligt vissa.
    Elin 885 skrev 2013-04-16 19:45:01 följande:
    1) ts har uppgivit att ts är en han.
    Vad skulle det va för skillnad om jag var en hon!?!
    Regnig måndag skrev 2013-04-16 19:58:52 följande:
     man får olika svar beroende på om man uppfatts som man eller kvinna....

Vad är en sidofot?

Teller skrev 2013-04-16 20:11:53 följande:
    Kolla under Elins inlägg, så ser du hennes sidfot/kontaktannons.

"Jag har alla diagnoser som finns, och är dessutom allmänt korkad. Vill du ses för ett nyp?"
    hur gör/får man en sidofot/kontaktannons? Guld i mun
    Regnig måndag skrev 2013-04-16 20:19:22 följande:
    Allt det där är föreslaget, inget funkar. de bara ska ligga bredvid varandra och göra livet surt för varandra...
    vet du hur man gör en sån där sidofot?
    Elin 885 skrev 2013-04-16 19:45:01 följande:
    1) ts har uppgivit att ts är en han.

2) jag anser inte att buffande är att misshandla någon, nypas är på gränsen, men om ts inte vaknar då när hans sambo försöker tala, klappa osv för att ts ska vakna, vad ska sambon göra då?.

3) Jag skulle kunna bemöta dum i huvudet, men väljer att inte göra det eftersom jag anser mig veta bättre än att klanka ned på folk interlekt.
    hur gör man en sidofot??
    Regnig måndag skrev 2013-04-16 20:25:16 följande:
    Nej, jag har spärrat dem. Vill du ha silvertejp?
    nej, jag har det hemma någonstans. men hur gör du att du får en sån där text under dina inlägg?: Jag diskuterar generellt. Det finna alltid undantag till allt, speciellt på FL, man kan fortfarande diskutera generellt.
Svar på tråden Sambon nyps & knuffas!