Babyjogger city versa gt nån??
Onea skrev 2013-08-27 19:43:31 följande:
Hejsan,Jag har haft en babyjogger city versa gt och var supernöjd med den på alla vis tills den dagen då bromsen slutade att fungera (efter mindre än en månad), fick bytt chassi och var återigen nöjd tills samma sak hände. Vi fick bytt chassi 2 gånger inom 2 månader pga detta felet.
Han i affären gjorde väldigt klart för oss att detta ALDRIG hade hänt någon gång på någon vagn...
Vi fick långt om länge hävt köpet, tyvärr känner jag att jag inte litar på bromsen, hoppas att det bara är vi som råkade få 2 måndagsex.
Bromsen släppte i en backe när jag skulle sätta upp håret, som tur var så var jag på väg uppåt så vagnen rullade ned på mig...
Dom lagade bromesen för att sedan sittdelen inte skulle gå att varken höja eller sänka för att slutligen handtagen rasade ihop från högsta låsta läge till nedersta.
Dom i affären bedyrade även dom att detta aldrig hänt med en baby jogger vagn innan (city versa) .
Dom ville laga den igen men då jag inte hade något som helst förtroende för denna vagn längre så ville jag häva köpet, vilket dom gick med på.
Jag måste ändå säga att trots allt så var dom väldigt trevliga och tillmötesgående i affären, även om dom bedyrade att detta aldrig hänt tidigare.
Har nu köpt enTrille viper och är super nöjd!