Inlägg från: Anonym (TjockiS) |Visa alla inlägg
  • Anonym (TjockiS)

Är jag tjock? Behöver jag gå ner i vikt? Ärliga svar tack!

Hej jag undrar vad ni tycker om min kropp. Är jag tjock? Jag försöker gå ner i vikt men nu känns det som att det står still. Jag tränar ca 5ggr/v och äter nyttigt efter GI metoden. Har på bilden gått ner ca 10kg från där jag började men jag vill ner ca 15kg till.  Är det bra jag som tycker jag är en tjockis? Behöver jag gå ner mer?

• Svar på tråden Är jag tjock? Behöver jag gå ner i vikt? Ärliga svar tack!
  • Anonym (TjockiS)

Tack hurrni för peppet :) 

Jag får kanske öka konditionen till 1h nu kör jag 30min ena dagen och andra 1h försöker varva crosstrainer och cyckel. Styrketräning kör jag varje gång fast olika muskelgrupper.  

• Anonym (TjockiS)
    Anonym skrev 2013-04-18 21:54:10 följande:
    Bra jobbat hittills! Du kan nog absolut gå ner några kilo till, och byta till en större sport-bh...
    haha jaa jag vet denna är förliten Flört brukar bara ha den på mig hemma på gymet har jag en som sitter som den ska Glad
  • Anonym (TjockiS)
    Anonym skrev 2013-04-18 22:03:04 följande:
    Haha, vad bra! Kläder som sitter skönt och passar gör så himla mycket för känslan när man tränar.
    Verkligen!! Jag satsar på fina färger på gymet då blir man gladare :D
  • Anonym (TjockiS)
    Aimee68 skrev 2013-04-18 22:08:37 följande:

Beror på hur du själv känner, kanske ett par kilon men absolut inte tjock. Härligt att se en normal tjej som lägger upp ett foto. Ibland blir man trött på de som visar upp sig och tom skulle behöva gå upp ett kilo och bara vill ha bekräftelse.
    Heja dig{#emotions_dlg.flower}

Tack det värmer att höra :)
  • Anonym (TjockiS)
    Anonym (gf) skrev 2013-04-18 22:09:10 följande:
    Ja. 10 kg till kan du allt gå ner. Lycka till!
    jag får kämpa lite till helt enkelt Glad
  • Anonym (TjockiS)
    Anonym skrev 2013-04-18 22:13:05 följande:
    Jaaa! Åh, du är en sån som jag blir glad av att se, jag har gärna starka färger på mina träningskläder och ibland lite tramsig musik i lurarna, träning ska vara kul, man får göra det roligt när det är motigt.
    Du har precis beskrivit mig rätt upp och ner Skrattande
  • Anonym (TjockiS)
    Juvina skrev 2013-04-18 22:44:22 följande:
    Jättefin kropp tio kg till sen e du perfekt
    Tack Skrattande
  • Anonym (TjockiS)

Tack för allas kommentarer! Jag håller med er om att jag behöver gå ner mer i vikt. Just nu väger jag ca 80kg till mina 168cm och vill ner till ca 65kg.

Här är jag för ca 2år sen och här vägde jag 64kg och detta satsar jag på. Men som sagt det står still både på vågen och på måttbandet... 

• Anonym (TjockiS)
    Tom Araya skrev 2013-04-19 11:27:17 följande:
    Du var fin för två år sedan och du är fin nu med. Jag tror du har din idealvikt (där du ser snyggast ut) kring 65-70 kg med din längd.
    Tack Glad joo jag fick kämpa för att komma ner till 64kg tror att 67kg är det ultimata för min kropp men vill så gärna tillbaka till mina glansdagar. 
Svar på tråden Är jag tjock? Behöver jag gå ner i vikt? Ärliga svar tack!