Anonym (NÅ?!) skrev 2013-04-19 10:02:13 följande:
Är du en sådan där människa som köper billiga skor á la 99 kronor på skopunkten som är så platta att du likväl kunde gå på marken? Eller köper du dyrare skor som är av bättre kvalitet med bättre sulor och komfort?
Hur resonerar du som köper de billiga skorna?
Och kom nu inte och påstå att ett par skitskor för 99 kr är det samma som ett par, låt oss säga, Ecco för 600 kronor (tänker nu skor av samma typ, som exempelvis ballerinaskor), för det är det inte.
både och. jag gillar att variera mig och köper både kvalité och billigt. På så sätt har jag många skor i garderoben
Vinterskor lägger jag mer pengar på då jag vill ha skor som håller mig varma och torra. Sommarskor ställer jag inte lika höga krav på då jag tycker de känns lite sunkiga efter en säsong när man varit varm om fötterna osv. Tygballerinor som ska användas till vardags är perfekt att handla på Skopunkten varje vår. Sen är inte alla skor på skopunkten skit heller. Jag har några lite finare ballerinor i skinnimitation som hållit måttet några år, men dessa används inte lika flitigt heller.