Inlägg från: Anonym (Miss Tease) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Miss Tease)

Jag gillar att kåta upp män på dansgolvet..

Jag är en tjej på 21 som gillar att gå ut på nattklubb och dansa om helgerna Glad 
    Jag har pojkvän så jag går inte ut för att ragga, däremot gillar jag att klä upp mig riktigt sexigt och skaka loss på dansgolvet.
    Något jag gillar är att när jag entrar dansgolvet och skakar loss så flockas det ofta några killar runt mig, då brukar jag välja ut han som ser kåtast ut och börja gnida min rumpa mot hans skrev i takt med den pumpande musiken, allt som oftast känner jag snart hur han får stånd och vill ha mig, då fortsätter jag att retas med honom och det dröjer sällan länge innan han vill få mig åt sidan för att ragga upp mig, jag skäms nästan för att säga det Skäms men jag får en sån "kick" av att se hans sexuella frustration och hur han så gärna, så gärna vill få komma till. Det känns bara så skönt att ha den där sexuella makten över kåta killar på nåt sätt. 
    Är jag ensam om detta eller gillar ni också att utöva denna "hobby" på dansgolvet..? Tungan ute     

• Svar på tråden Jag gillar att kåta upp män på dansgolvet..
  • Anonym (Miss Tease)
    The1andonly skrev 2013-04-20 00:38:20 följande:
    Låter elakt, vad tycker din pojkvän om detta?
    Åhh, jag vet, jag tycker mig kunna läsa av människor någorlunda bra och försöker "skona" de snälla killarna, dom förtjänar bättre precis som min pojkvän, försöker hålla mig till de mer kaxiga killarna som behöver lära sig sin plats.. Glad

Vad min pojkvän tycker om detta..? Äh, jag går ju bara ut med väninnorna och dansar.. 
  • Anonym (Miss Tease)
    Anonym (Teasan) skrev 2013-04-20 13:13:31 följande:
    Jag är likadan! Jag kan ibland dansa vilt framför honom, ta hans hand och lägga på min höft eller bak och så pressar jag underlivet mot honom och känner hur han blir kanonhård. Då kastar jag flirtande blickar på honom och drar vidare.  TEEAAAASSEEE!
    Okej, då är jag inte helt ensam i alla fall Glad
    Hur brukar "dina pojkar" reagera när dom inte får komma till..?

Mina brukar antingen se förvirrade ut, "jaga" mig tills de förstår att det inte blir något, eller se sura ut.
    Dom måste lära sig att kontrollera sina snoppar, annars får jag lära dom Flört 
    Skulle vara roligt att fråga honom hur gärna han vill få komma till, få honom att be om det och sedan säga att han kan få komma i byxorna om han kan och hinner innan låten är slut {#emotions_dlg.djavulsk}
    Fast så långt vet jag inte om jag vågar gå, men det är en kittlande tanke. 

Svar på tråden Jag gillar att kåta upp män på dansgolvet..