Inlägg från: Chester Copperpot |Visa alla inlägg
  • Chester Copperpot

Jag gillar att kåta upp män på dansgolvet..

Cockteasers är det värsta som finns...

• Chester Copperpot
    Anonym (Less) skrev 2013-04-27 10:26:20 följande:

Så män är djur? Helt utan självbehärskning, styrs bara av instinkter när ni blir kåta? Nät kuken blir blodfylld kan ni inte låt bli att våldta om ingen villig kvinna ställer upp? Skön manssyn du har.

Så, du tycker det är helt okej när en tjej spelar på sex och antyder att killen kommer att få sex och teasar honom en hel kväll på dansgolvet och trycker sin kropp mot hans och nästan får honom att komma i byxorna bara för att hon behövde lite bekräftelse? "Haha, sorry, jag skojade bara. Jag har en pojkkvän därhemma. Tough luck"

Skön kvinnosyn du har...

• Chester Copperpot
    YTSHC skrev 2013-04-27 12:13:37 följande:
    Vad är det för fel att retas sexuellt på ett dansgolv?

You talk the talk, but you don't walk the walk....

Det är helt enkelt ganska douchigt att "retas sexuellt" om man inte har en endaste tanke på att genomföra det.

Om vi vänder på rollerna då. Säg att jag flirtar med en tjej och hon är märkbart intresserad. Jag bjuder ut henne på dejt, och det blir en lyckad dejt. Vi äter middag och dricker vin, och efter middagen är hon jävligt på och hintar om att gå hem tillsammans. Jag reser mig upp och säger: "Din lättlurade dumma jävla fitta. Allt jag ville var att få dig på kroken. Tror du jag går hem och knullar efter en enda dejt? Det är det bara billiga horor som gör...." Och så går jag därifrån....

Låter det som ett trevligt beteende? Eller är det bara jävligt douchigt? Hur tror du hon känner sig efteråt?

• Chester Copperpot
    Snultan skrev 2013-04-27 15:25:05 följande:
    Haha men snälla. Går inte att jämföra dejt o dansa på krogen. Bara för att man dansar på krogen betyder inte det att det automatiskt blir knulla efteråt.

Jaså, varför går inte det att jämföra?

"Bara för att man dansar" behöver inte betyda att man automatiskt går hem och knullar. Men det är heller inte vad jag sa, och det är heller inte vad frågeställningen handlar om. Om man däremot dansar på det sättet TS beskriver och spelar på sin sexualitet på det sättet TS beskriver, så skulle jag nog däremot tro att det var en done deal och automatiskt bara gå hem och knulla efteråt. Och om jag blev blåst på det sättet TS beskriver, så skulle jag nog känna mig, ja, ganska blåst på konfekten... Inser du inte skillnaden?

Jag försöker bara hitta en jämförbar liknelse när det handlar om att bli teasad och blåst. Men du kan ju använda din fantasi och försöka beskriva ett scenario där du försöker sätta dig in i hur killen känner sig i en motsvarande situation. Eller du kanske inte har empati och inlevelseförmåga? Du kanske inte kan föreställa dig hur det känns att bli blåst på det sättet TS beskriver? "Haha, jag skojade bara...." Jo, det är riktigt jävla kul att bli skojad med på det sättet. Ska jag skoja med dig så att du också förstår?

• Chester Copperpot
    PrimitivMan skrev 2013-05-03 01:04:23 följande:
    Nej det är sant. Fast det är ändå väldigt frustrerande när man hånglat upp någon på dansgolvet en halvtimme eller så och man ser framför sig resten av natten och hon klämmer ur sig "Men jag har pojkvän".
    Om det där hände mig skulle jag nog hälla ölen över henne och gå därifrån...
  • Chester Copperpot
    Anonym (Teasan) skrev 2013-05-03 18:48:02 följande:
    Kom igen torris, tror du det betyder att hon sagt ja bara för att hon dansar utmanande med dig?

Det är ingen som förväntar sig det, och det är heller inte vad den här tråden handlar om. Alla vill dock ha en sportslig chans, går man in i spelet så förväntar man sig att ens mortpart faktiskt också har ett mål i sikte med sitt dansande eller flirtande. Att spela spelet med utgånsgspunkt att lura folk är inte bara osportligt, det är jävligt taskigt. Inser du inte det själv?

Om jag ger dig en komplimang, ex vis, "Vad snygg du är!", så utgår jag ifrån att du tror att jag menar vad jag säger. Eller i varje fall att jag har nån sorts önskan om att prata med dig. Om du säger "Tack!" och tycker att det var snällt sagt av mig, och jag säger "Haha, jag skojade bara. Du ser ut som en jävla kossa." och sen vänder mig om och pratar med någon annan, skulle inte du tycka att det var ganska taskigt?
Svar på tråden Jag gillar att kåta upp män på dansgolvet..