Snultan skrev 2013-04-27 15:25:05 följande:
Haha men snälla. Går inte att jämföra dejt o dansa på krogen. Bara för att man dansar på krogen betyder inte det att det automatiskt blir knulla efteråt.
Jaså, varför går inte det att jämföra?
"Bara för att man dansar" behöver inte betyda att man automatiskt går hem och knullar. Men det är heller inte vad jag sa, och det är heller inte vad frågeställningen handlar om. Om man däremot dansar på det sättet TS beskriver och spelar på sin sexualitet på det sättet TS beskriver, så skulle jag nog däremot tro att det var en done deal och automatiskt bara gå hem och knulla efteråt. Och om jag blev blåst på det sättet TS beskriver, så skulle jag nog känna mig, ja, ganska blåst på konfekten... Inser du inte skillnaden?
Jag försöker bara hitta en jämförbar liknelse när det handlar om att bli teasad och blåst. Men du kan ju använda din fantasi och försöka beskriva ett scenario där du försöker sätta dig in i hur killen känner sig i en motsvarande situation. Eller du kanske inte har empati och inlevelseförmåga? Du kanske inte kan föreställa dig hur det känns att bli blåst på det sättet TS beskriver? "Haha, jag skojade bara...." Jo, det är riktigt jävla kul att bli skojad med på det sättet. Ska jag skoja med dig så att du också förstår?