• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem är den vackraste Disney-prinsessan?
  • Trust me

Vaddå prinsessor?

Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • YTSHC
    Trust me skrev 2013-04-20 09:08:20 följande:
    Vaddå prinsessor?
    Va? Vem är den vackraste Disney-prinsessan? Kolla på bilden och rösta!
  • BängtRagnhild

Det är tecknade figurer alltså i samma kategori som Tom&Jerry etc. Inte något jag tycker är vackert.

Med statistiken på sin sida, kan man rimligtvis anta...
  • Trust me

Prinsessa är väl en slags kunglig titel. Många av de kvinnliga huvudrollerna/huvudfigurerna på bilden är inte prinsessor.

• YTSHC
    BängtRagnhild skrev 2013-04-20 09:11:46 följande:
    Det är tecknade figurer alltså i samma kategori som Tom&Jerry etc. Inte något jag tycker är vackert.
    Kan du inte se skillnad på prinsessor och Tom&Jerry ber jag dig vänligt men bestämt att uppsöka optiker.
    Trust me skrev 2013-04-20 09:11:53 följande:
    Prinsessa är väl en slags kunglig titel. Många av de kvinnliga huvudrollerna/huvudfigurerna på bilden är inte prinsessor.
    Jag vet, men de kallas faktiskt för Disney-prinsessor, även om inte alla är av nobel härkomst.

• Trust me
    YTSHC skrev 2013-04-20 09:16:02 följande:
    Jag vet, men de kallas faktiskt för Disney-prinsessor, även om inte alla är av nobel härkomst.

Gör dom? Ok, om du säger så. 
  • YTSHC
    Trust me skrev 2013-04-20 09:20:52 följande:
    Gör dom? Ok, om du säger så. 
    Jag tror Disney själva kallar de flesta av sina brudar för "Disney-prinsessor". Skulle inte sätta min hatt på det, men jag är ganska säker på att det är så.
  • Apopan

Varför får inte Esmeralda vara med, och nu senast hon i Brave.

Sedan så är jag inte så förtjust i den typen av animering som Disney väljer att använda sig av (med få undantag) Tycker ingen av dem är särskilt vackra faktiskt. Men sedan kan en väl ha favoriter på andra grunder.

• lövet2

Jag törs inte svara annat än Askungen, eftersom det är dotterns favorit och idol.

Svar på tråden Vem är den vackraste Disney-prinsessan?