Inlägg från: Mamma100procent |Visa alla inlägg
  • Mamma100procent

Asperger ADHD polyper halsmandlar sängvätning

Ni med barn med Asperger, ADHD eller ADD. Han era barn haft problem med polyper eller halsmandlar eller sängvätning?? Eller ofta svullna lymfkörtlar? Min sons symptom förstärks kraftigt när hans lymfkörtlar är svullna. Surfar runt som sjutton nu och förstått att kroniska inflammationer eller förstorade polyper eller mandlar kan ge både humörsvängningar och leda till sängvätning. Min son låter alltid täppt i näsan och har ofta dålig andedräkt!!!! All erfarenhet och info uppskattas!

• Svar på tråden Asperger ADHD polyper halsmandlar sängvätning
  • Mamma100procent

Ni kanske kan diskutera det någon annanstans? Förlåt mig, men det var ju faktiskt inte vad frågan gällde...

• Mamma100procent

kaffemamma: min sons symptom kom inte så plötsligt som jag läste om på Pandas sida. Men jag ska läsa på mer och prata med läkaren om det. Tack!

• Mamma100procent

Dotse: jag är helt övertygad om att man kan påverka humör och symptom med kosten. Vi har precis satt igång här hemma efter att utredningen är klar. Nu ska vi bara få med förskolan också....
    Men menar du att tex glutenintolerans skulle kunna ge svullna mandlar och polyper? Och även lymfkörtlar? Jag vill så gärna höra om någons egna erfarenheter ifrån någon som upplevt dessa symtom.

• Mamma100procent

Tack Blixa. Jag vet att sängvätning är vanligt vid AS, men nu läste jag att det även är symptom på kronisk halsmandelinfektion. Jag är antagligen helt ute och cyklar, men jag är ju mamma och jag vill verkligen vara säker på att jag inte missar något som gör livet tuffare för min son...

Svar på tråden Asperger ADHD polyper halsmandlar sängvätning