• niiccis

Fler i Uppsala som är beräknade i september =)

Hej.

Tänkte kolla om det finns fler i, runt Uppsala som väntar bebis i september=)

Jag väntar mitt andra barn och är beräknad till den 12 september.     {#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-25 07:32
    Finns det inte nån liten uppsalabo därute som iaf väntar bebis i sommar kanske eller senare =)

De flesta av mina vänner har ganska nyligen fått barn och det skulle va roligt att kunna knyta lite nya kontakter =)

Kram på er=)

• Svar på tråden Fler i Uppsala som är beräknade i september =)
  • niiccis

Åh va kul!!

Vart i Uppsala bor du ?
    Hur har din graviditet varit hittills ?

• Sus90

Väntar första barnet som vi kommer få trängas med i vår tvåa i Nyby.
    Jag tycker det verkar som att jag har mått sämre än andra. Fram till v. 15 mådde jag illa konstant, efter det började jag istället kräkas typ varje dag. För några veckor sedan när det blev bättre började jag få ont av foglossning så jag inte kunde gå eller ibland inte röra på mig. Men snart vänder det väl som alla sagt till mig sedan v.8... :)

• niiccis

Usch då:( ja, det är ju så himla olika hur man mår...
    Jag fick reda på att jag va gravid i v 18....
    Läs gärna min tråd " jag visste inte att jag va gravid "
    har mått väldigt dåligt och halsbrännan va ett helvete... Men det har blivit mkt bättre nu:)
    Har börjat känna av lite foglossning och får lätt sammandragningar om jag håller igång för mkt...

Jag tycker magen är mindre den här gången än när jag väntade min son...
    Då syntes det väldigt mkt...

Hoppas verkligen att det vänder för dig snart ❤

• Sus90

Oj men tur att det var en positiv överraskning då. Länka gärna till din tråd. Jag har typ knarkat ett program på TLC där kvinnor berättar att de inte visste att de var gravida och föder helt plötsligt. Men du upptäckte det ju ändå i ganska bra tid :)

Efter nästan en vecka hemma från jobb och föreläsningar har det faktiskt blivit mycket bättre med foglossningen. Så lyxigt att kunna gå.

• SaganOmOss

Hej! Får man hoppa in här med er? :) är beräknad 3:e september och väntar tvillingar, det är första barnen och allt känns så himla spännande! :) Bor i salabacke men flyttar i slutet av sept till lite större, är sjukskriven 50% pga mycket sammandragninga, så nu blir det mycket vila här hemma. Skulle vara kul att prata med andra gravida från uppsalaområdet! :)

• Sus90

Så roligt! Min syster ska också ha tvillingar i september, första barnen. För mig blir det dock "bara" ett :)

• Serafine 84

Hejsan, jag bor i Uppsala och hoppar gärna in! Väntar första barnet, som är beräknat 7 september. Vi har försökt få barn jättelänge och är såå glada att äntligen ha lyckats :)

• Sus90

Hos vilken MVC går ni?
    Själv valde jag att gå hos Hjärtat. Har faktiskt bara varit på besök där en gång, vid inskrivningen, så kan fortfarande inte avgöra om centralen är bra eller inte.

Svar på tråden Fler i Uppsala som är beräknade i september =)