• Anonym

Tänder du på att ha sex på offentliga platser?

...på bussen, i trägården eller i kyrkan eller .... Ja nått ställe som frekventeras av människor. Nått för dig?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tänder du på att ha sex på offentliga platser?
  • sweetheart 85

Absolut gör jag det!

• Anonym

Tog min nya flickvän bakifrån inne på toaletten i hennes mammas lägenhet i julas när det var fullt av folk bara 2-3 meter och en dörr emellan oss, underbart kittlande i finkläderna. När vi var klara satte vi oss vid bordet och tanken på att sperman var kvar i eller på väg ut ur henne ....

• Anonym

Ja men min man vägrar!! GRRR!!!! Jag vill gärna ha sex där man kan bli påkommen tycker det känns jättespännande men mannen totalvägrar Gråter

• Anonym

Jag och killen har aldrig haft sex utanför en bostad, men det har varit betydligt mer spännande när vi haft det hos någon utav våra föräldrars hus än hemma i hans lägenhet. Vi skulle såklart inte vilja bli påkomna, men känslan av att man måste vara tyst och så för att inte väcka uppmärksamhet är ju rätt spännande.
    En gång hade vi sex på fyllan när hans kompis låg totalt avdäckad i soffan bredvid. Jag tror han gillade det, men det kändes inte som någon höjdare för mig (och jag tyckte synd om hans kompis)...

• Som snö

L i n n?
    För feg? Mot motorhuven med bilen inkörd på en liten vägstump där alla passerar på sin väg mellan köpcentrumen tex, det gills inte eller? :)

• L i n n

Ja, Snön. Du har rätt.
    Vi har knullat på alla de möjliga offentliga platser. Jag ljög.

• Som snö

Eller ett allmänt cykelförråd i källarn Linn? Är det nåt som går att låsa om sig? Haha

• sweetheart 85
    Anonym skrev 2013-04-21 14:35:16 följande:
    Tog min nya flickvän bakifrån inne på toaletten i hennes mammas lägenhet i julas när det var fullt av folk bara 2-3 meter och en dörr emellan oss, underbart kittlande i finkläderna. När vi var klara satte vi oss vid bordet och tanken på att sperman var kvar i eller på väg ut ur henne ....
    Fast det där räknas väl ändå inte som offentligt
  • Anonym
    sweetheart 85 skrev 2013-04-21 15:18:52 följande:
    Fast det där räknas väl ändå inte som offentligt

Så det dög inte ;). pullade henne till orgasm på tåget på väg hem till skåne efter julvistelsen med en en tjej mittiemot oss, ungefär 1,5 m ifrån som kunde tog del av allt. Hon log lite spänt ibland...
Svar på tråden Tänder du på att ha sex på offentliga platser?