• Mytime

Hjälp att kroppssignaler

Skriver detta inlägg ifrån min telefon o då funkar tyvärr inte styckindelning. Ber om ursäkt för detta o hoppas ändå på många hjälpande svar. Lite orolig över hur min kropp beter sig just nu. Hade positiva ägglossningstest i onsdags o hade sex söndagen innan men även på onsdagen. På torsdag el fredag (minns inte vilken av dagarna) hade ja lite "kramp" i magen en stund. Samma dag en liten brunaktig flytning på dagen. Lördag o idag har ja haft mer bruna flytningar, lite mer igår än idag men använder tunna troskydd för att se o ha lite koll ifall de blir mer el färskt blod. Är detta normalt eller är de "tidigt missfall" el nåt sånt? Man läser mkt om att väldigt många missfall kommer utan att man ens vet att de är just missfall eftersom de varit för tidigt att misstänka graviditet osv. Kan mina "symtom" vara tecken på att ett ägg fastnat eller att de "rann igenom" o att de inte tog sig denna månad heller? Tidigare månader har ja inte haft vare sig flytningarna el "kramp i magen" utan mensen har bara kommit som den (tyvärr) ska.. Kan ni hjälpa mig att tyda vad min kropp håller på med!? Vi längtar så efter ett plus!

• Svar på tråden Hjälp att kroppssignaler
  • jennii89

kan bli en liten blödning när ägget fäster. lycka till :) har sj bim imorrn o spänningen e ohållbar! :)

• Mytime

Tack för svaret, hoppas verkligen att du har rätt! Lycka till :) Tar gärna emot fler svar om nån har nån annan erfarenhet eller om ni oxå tyder detta som att de förmodligen va ett ägg som fäste.

• Mytime

Kan den där lilla blödningen hålla i sig? Vad beror det isf på? Ja har fortfarande bruna flytningar men de e väldigt lite men ändå så ÄR de nåt liksom. Använder tunna troskydd sim behöver bytas 1-2ggr per dygn pga de bruna flytningarna. Så flytningarna syns på pappret när ja torkar mig. Känner mig lite fundersam o orolig över vad detta kan va o bero på. Kan inte ta ett gravstenar förrän om en vecka drygt heller...

Svar på tråden Hjälp att kroppssignaler