• SaraKarla

Någon som håller på med pergo?

Hej

Har ett barn som blev till med hjälp av pergo. Tog sig på andra dubbeldosen (dock testade jag fler kur innan som inte gav äl så de har jag inte räknat in)

Har BIM till helgen nu efter min andra dubbelkur igen, och vill så gärna ha någon att prata med, dela tankar med. Finns där ute någon som äter pergo? 

Jag känner absolut inga symtom än, men det gjorde jag inte med barn nr ett heller... Känner efter massor, men samtidigt vill jag inte hoppas för mycket... När har ni bim?       

• Svar på tråden Någon som håller på med pergo?
  • SaraKarla

Är också intresserad av att höra från er som fått två barn med pergo, hur det var andra gången jämfört med första? Dvs vilket försök det tog sig på, m.m

• sommarochsol1

Hej! Jag ska börja min första kur imorgon, ska bli spännande för jag vet inte alls vad jag har att vänta....

• SaraKarla
    sommarochsol1 skrev 2013-04-26 06:06:54 följande:
    Hej! Jag ska börja min första kur imorgon, ska bli spännande för jag vet inte alls vad jag har att vänta....
    Vad spännande Pergo kan göra under! Jag plussade i morse
  • sommarochsol1
    SaraKarla skrev 2013-04-26 14:22:17 följande:
    Vad spännande Pergo kan göra under! Jag plussade i morse

GRATTIS
  • NenneLo

Hej, jag ska börja med Pergo på måndag!! Min första kur... Säger som sommarochsol1, man vet inte riktigt vad man har att vänta.

Drabbades du av några hemska biverkningar?

Stort grattis!!! {#emotions_dlg.flower} 

2011-09-13 Loke <3
  • SaraKarla
    NenneLo skrev 2013-05-02 20:48:45 följande:
    Hej, jag ska börja med Pergo på måndag!! Min första kur... Säger som sommarochsol1, man vet inte riktigt vad man har att vänta.

sommarochsol1 skrev 2013-04-28 18:20:15 följande:

GRATTIS
    Tack

Jag fick inga biverkningar direkt... Allt rullade på väldigt bra faktiskt LYCKA TILL!!!!  
  • sommarochsol1
    NenneLo skrev 2013-05-02 20:48:45 följande:

Jag fick huvudvärk, sömnlöshet, trötthet( hur nu dom två fungerar ihop) och jätteroliga humörsvängningar. En bitch helt enkelt som fräser åt allt direkt. Min sambo är inte jättelycklig över den biverkningen. NU är det väl planerat sex som gäller :)
  • Förväntansfull0406

Hej hej! Får man vara med på ett hörn?? Har inte varit inloggad på ca två år och nu är det dags igen! Min lilla "pergo" dotter fyller tre år i aug och nu är jag inne i bebiskarusellrn IGEN. På lördag tar jag första tabletten. Blandade känslor..... Hatar min kropp som inte vill producera bra ägg... Jag har exakt på dagen regelbunden mens. Har gått ner tio kg sedan januari.... Testar pos med stickor men mina ägg är skit..... Sådär ja! Nu fick ni en dos av mig!

• LängtansBlåaBlomma

Hejsan
    Jag har ingen kur just nu men kommet förmodligen få börja med det igen. Kört en enkelkur och två dubbelkurer, men skulle vilja prova lite till. Får återkomma när jag vet att jag ska börja igen. 

Svar på tråden Någon som håller på med pergo?