Anonym (komiskt) skrev 2013-04-22 01:02:27 följande:
hahahaha, det här är så komiskt.
jag är helt säker på att du kommer tt gå med på det för det brukar kvinnor göra till slut. däremot är jag inte säker på att du kommer att kunna leva med det, för det har tjejer däremot svårare för. när han är med henne, och du vet om det, så känns det inte helt bra. men som det är nu, när det är nytt, så kommer du att gå med på det, för du vill inte förlora honom
och alla ni kvinnor som gnylar och gnäller. vilken sexuell historia har nu i baggaget? för män är det extremt viktigt i en flickvän. och om ni själva är bättre begagnade så skapar ni ju också de här emotionerna i er partner.
jag brukar göra sådär också. om tjejen legat med för många så erbjuder jag ett öppet förhållande med henne, för jag vill inte ha ett exklusivt förhållande med nån som ridit på kukkarusellen i flera år, och sen tvingar mig till att ge upp alla andra vaginor för hennes välanvända. och de flesta tjejer säger faktiskt ja först till det där, men sen fizzlar det ut efter en tid.
den här dealen låter väl rätt ok. det är bara en tjej han tänker ha, och hon är ju inget hot. om de skulle bli ihop hade det ju hänt för länge länge sen, typ 20 år sen.
eventuell svartsjuka här, är helt irrationell, alltså den bästa sorten
Halva ditt inlägg är obegripligt.
Vad har det för betydelse att jag är tjej? Situationen hade varit samma om det var tvärtom.