• eicosanoid

Min pojkvän vill behålla sin kk!?

Eeeeh.... alltså han vill behålla sin KK så han kan mysa och knulla lite med henne ibland? Ja vad säger man. Låter ju som en 10-poängare. Skrikandes

• eicosanoid

"Jaaa men jag vill ju bara knulla med henne LITE, bara IBLAND, går det bra älskling?" WTF?!

• eicosanoid

Men vad gör han om du säger nej, det är inte okej? Gör han slut då?

Det låter som att han vill vara med den här tjejen istället för dig, eller snarare att hon är viktigare för honom än du är. Vill man vara i ett sånt förhållande? Varför är de inte ihop?

Jag hade också några kompisar som jag hade råkat knulla ibland när jag var singel . Men dessa sa jag hej då till när jag skaffade pojkvän, utav respekt till honom. Jag tyckte jättemycket om mina KKn även som personer men mitt riktiga förhållande var helt enkelt viktigare, min pojkvän var viktigare. Jag älskar honom. Jag älskade inte mina KKn även om jag tyckte väldigt mycket om dem. Skulle aldrig umgås med någon jag knullat runt med när jag har ett RIKTIGT förhållande. Hemskt respektlöst. Så det låter i mina öron, som att han älskar henne. Och en sån kille skulle inte jag dejta (som älskar någon annan och inte kan låta bli att knulla henne lite ibland...).

Svar på tråden Min pojkvän vill behålla sin kk!?