Min pojkvän vill behålla sin kk!?
Att prata rättvisa blir lätt larvigt. Den som vill ha ett monogamt förhållande blir inte gladare av att gå med på poly och sexa med nån annan utan att vilja.
Om jag vill ha ett monogamt förhållande så skulle jag aldrig tillåta att min kille skulle ha flera.
Är jag däremot intresserad av andra på sidan om, så är det enklare att tillåta.
Men självklart även som monogam hade jag isåfall velat ha rättvisa. Jag kanske inte hade blivit lyckligare av att få sexa runt med andra. Men jag hade åtminstone fått välja och avgöra det själv då.
Sedan vet man ju aldrig om man träffar någon i framtiden som blir intressant. (Jag hade dock valt att lämna då)
För mig skulle det absolut inte fungera. För jag FÖREDRAR att ha sex med killen jag har känslor för, som jag älskar!
Det sexet måste ju slå alla KKs i världen? Om jag inte föredrar min kille och han inte är tillräckligt viktig för mig, lever jag singel och kravlöst utan förhållande och då kan man ju ha hur många KK man vill.
Därför ser jag ingen anledning att vara med andra. Om jag är tillsammans med en jag inte älskar (men varför skulle jag vara det?) är enda orsaken till att jag isåfall vill träffa andra på sidan om.
Det verkar även som att din kille och KK har känslor, eftersom han mår dåligt om han måste ge upp henne.
Kanske han har det men inte hon. Men hur kul är den vetskapen isåfall?
Han behöver väl inte knulla henne för att behålla henne som en vän? Tror visserligen inte du skulle kunna lita på att de inte gör det, för han verkar ju definitvt tycka att det är viktigt nog att ställa ultimatum om.
Väljer han dig eller sitt K.K tror du?