Inlägg från: Anonym (komiskt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (komiskt)

Min pojkvän vill behålla sin kk!?

hahahaha, det här är så komiskt.

jag är helt säker på att du kommer tt gå med på det för det brukar kvinnor göra till slut. däremot är jag inte säker på att du kommer att kunna leva med det, för det har tjejer däremot svårare för. när han är med henne, och du vet om det, så känns det inte helt bra. men som det är nu, när det är nytt, så kommer du att gå med på det, för du vill inte förlora honom

och alla ni kvinnor som gnylar och gnäller. vilken sexuell historia har nu i baggaget? för män är det extremt viktigt i en flickvän. och om ni själva är bättre begagnade så skapar ni ju också de här emotionerna i er partner.

jag brukar göra sådär också. om tjejen legat med för många så erbjuder jag ett öppet förhållande med henne, för jag vill inte ha ett exklusivt förhållande med nån som ridit på kukkarusellen  i flera år, och sen tvingar mig till att ge upp alla andra vaginor för hennes välanvända. och de flesta tjejer säger faktiskt ja först till det där, men sen fizzlar det ut efter en tid.

den här dealen låter väl rätt ok. det är bara en tjej han tänker ha, och hon är ju inget hot. om de skulle bli ihop hade det ju hänt för länge länge sen, typ 20 år sen.

eventuell svartsjuka här, är helt irrationell, alltså den bästa sorten  

• Anonym (komiskt)
    Anonym (Förvirrad?) skrev 2013-04-22 01:20:17 följande:
    Halva ditt inlägg är obegripligt.

Vad har det för betydelse att jag är tjej? Situationen hade varit samma om det var tvärtom.
    det spelar roll naturligtvis, eftersom män och kvinnor är så extremt olika. han skulle aldrig nånsin gå med på en sån här grej, men det finns en chans att du gör det.

en man skulle inte gå med på att ha en flickvän som knullar en annan kille samtidigt som han är trogen. 
  • Anonym (komiskt)
    Anonym (Förvirrad?) skrev 2013-04-22 01:30:09 följande:
    Förstår inte varför män och kvinnor skulle vara olika i det här fallet. Du hittar bara på eller utgår från dina egna fördomar. Sluta tramsa och säg nåt konstruktivt.
    jag vet inte heller varför vi är olika, men vi är ju det.

jag har ju redan sagt vad du kommer att göra, hur mycket mer tydlig kan jag bli?

du kommer att gå med på att han behåller sin kk. det är konstruktivt. 

däremot vet jag inte om du kommer att kunna leva i en relation med den premissen. det vet du nog inte själv om du aldrig har försökt förr. har du det? 
  • Anonym (komiskt)
    Ess skrev 2013-04-22 06:58:46 följande:
    Varför skulle ts gå med på nåt sånt som hon inte själv är inne på?
    Killar finns det gott om, så delar man inte syn på saker med den ena så finns det andra. Hur svårt är det liksom? 
    visst det finns män överallt, men hur många av dom vill ts ha? hon har ju fastnat för den här killen.

om det vore så enkelt att kvinnor bara kunde välja en man och så var hon attraherad och allt funkade så skulle ju vår problem vara mindre, men så funkar inte tjejer.

hon vill ha den här mannen. och även om hon fick samma deal, så är det möjligt att hon inte skulle ligga med andra män ändå, för tjejer gör ibland inte sånt om de är kära. 
  • Anonym (komiskt)
    Anonym skrev 2013-04-22 09:58:33 följande:
    Jo, jag har själv träffat såna killar som hade gått med på det. Så din världsbild behöver modifieras lite.
    det har du inte alls.
  • Anonym (komiskt)
    Wench85 skrev 2013-04-22 10:43:55 följande:
    Madraykin: Jag tolkar TS som att inget är klart. De diskuterar och kan kanske komma fram till något som båda vill. Jag tror inte att millimeterrättvisa är eftersträvansvärt, utan att målet är en överenskommelse som båda tycker är okej. Känslor är inte alltid rationella och logiska, men med ärlighet kan det funka.

Att prata rättvisa blir lätt larvigt. Den som vill ha ett monogamt förhållande blir inte gladare av att gå med på poly och sexa med nån annan utan att vilja.
    nej nån slags hämnd är ingen bra grogrund för bra sex.
  • Anonym (komiskt)
    Madraykin skrev 2013-04-22 13:26:50 följande:
    Och vem är det som avgör vad som är "normalt" och inte för sina medmänniskor?
    precis, det "normala" för en man är att man skaffar en bra tjej som flickvän, och inte en som knullar sina kompisar för fan. såna tjejer borde ha armbindel, och går bort.
  • Anonym (komiskt)
    Anonym (Förvirrad?) skrev 2013-04-22 14:14:03 följande:
    En annan fråga. Ni som skriver att det finns andra killar och så vidare. Jag vet inte hur ni gör när ni väljer partner, men för mig är det inte som att gå och shoppa.
    precis vad jag sa. svårigheten för kvinnor ligger ju inte i att det inte finns massor av män i världen, svårigheten ligger i att hitta nån de vill vara med och känner rätt saker för.
  • Anonym (komiskt)
    Anonym (Förvirrad?) skrev 2013-04-22 15:14:41 följande:
    Du har antingen väldigt konstiga åsikter eller så försöker du bara provocera. Jag blir inte så provocerad dock :) Däremot får du gärna lämna tråden och du inte har något relevant att tillföra.
    det där upprepade ju just vad du själv sa är din åsikt konstig så är en väl
  • Anonym (komiskt)
    Wench85 skrev 2013-04-22 15:49:56 följande:
    Till er som pratar om vad som är "NORMALT": Vanligt är inte samma som normalt.
    Det är vanligt med (officiellt) monogama relationer.
    Det betyder inte att allt annat är onormalt.

Det är vanligt med brunt hår.
    Det betyder inte att allt annat är onormalt.

Att något är vanligt betyder inte att annat är onormalt.

Ps. förlåt TS, jag kunde inte hålla mig!
    ad är skillnaden på normalt och vanligt? jag trodde det ar samma sak  i sociala sammanhang.
  • Anonym (komiskt)
    Anonym skrev 2013-04-22 15:53:51 följande:
    Ett förhållande för mig är att man enbart sexuellt är med varandra. Att ha ett förhållande och ett KK samtidigt känns ju inte optimalt. 

Har inte läst hela tråden; men, både jag och min sambo är vänner med våra tidigare partners. Vi har dock ej, sen vi började dejta, vart med någon annan. Älskar man en människa behöver man inte någon annan för att bli tillfredsställd. 

Fråga honom hur det skulle kännas om du skaffade ett KK med en jätteku för att han inte kunde tillfredsställa dig.  
    hahahhaha, den här tråden är fantastisk

jag trodde inte storleken spelade nån roll tjejer?  
  • Anonym (komiskt)
    Anonym skrev 2013-04-22 17:16:50 följande:

Och jag som är tjej skulle aldrig ha ett sådant förhållande! Så vi tjejer accepterar sådant, men det brukar inte hålla. Vilka tjejer träffar du? Inte mina vänner i alla fall eller mig.
    alla accepterar det inte, men betydligt fler än man skulle tro som yngre. kanske 60% av kvinnor går med på ett öppet förhållande hellre än att inte träffas med, de andra säger nej.

du vet inte om dina vänner skulle gå med på ett kk förhållande, eftersom de behöver ha varit i situationen för att du ska vet hur de reagerar.
  • Anonym (komiskt)
    Anonym (?) skrev 2013-04-22 17:21:36 följande:

Men fy va jobbigt tjejen :( hittar man ngn som verkar bra så vill man ju personen bara ska vilja vara med en själv och ingen annan. Lider med dig! Och förstår hur du känner.

Men ställ dig frågan. Kan du leva med en person  och ha en framtid med denna person som samtidigt vill ha en kk vid sidan om.
    Om du inte kan det nu så kan du inte heller när känslorna blir starkare. Mitt tips är att lämna innan känslorna växer starkare.

Och du kan inte ändra honom. Ändrar han inte uppfattning nu kommer han inte göra det sen. Den dag han ändrar sig är då han träffar en som han tycker allt är värt att lämna just för att vara med henne!
    det kan vara så att det beror på hur tjejen själv är sexuellt. om hon har haft en massa kk och knullat runt känns det inte aktuellt att ge upp sina egna alternativ för att vara med henne.

ts kanske är lite av en slampa helt enkelt. 
Svar på tråden Min pojkvän vill behålla sin kk!?