Inlägg från: Anonym (förstår) |Visa alla inlägg
  • Anonym (förstår)

Min pojkvän vill behålla sin kk!?

Nej bra killar växer inte på träd TS. Men jag skulle inte behålla honom bara för att nöja dig med det för det är svårt att hitta någon annan. Då stannar du av fel anledning. Vi kan bara säga vad vi skulle ha gjort i din situation. Jag hade inte accepterat det. Jag har varit i liknade situation, han ville ha sin bästa vännina och mysa med henne osv. Jag kunde inte acceptera detta så jag lämnade relationen. Jag tänkte som dig att det är svårt att hitta någon. Jag hittade min sambo 8 månader senare jag gjorde slut med mitt ex.
    Du måste fundera om du klarar av att han åker till sin kk och eventuellt ha sex. Lite frågor som kommer upp är kommer han att neka dig sex för han ska ha sex med sin kk? Kommer han neka mys osv för han ska göra det med kkn? Han säger att han vill behålla henne för hennes personlighet. det kan jag köpa. Men vad har hennes personlighet med att knulla henne?  

• Anonym (förstår)
    kvinna 34 skrev 2013-04-23 11:18:33 följande:

Måste man ha någon då???? jagar ni bara killar??Glad
    Nej, det har jag heller inte sagt att man måste. Vilka är "ni"?. Jag har aldrig behövt jaga killar, men har stött på många idioter.
Svar på tråden Min pojkvän vill behålla sin kk!?