Min pojkvän vill behålla sin kk!?
det verkar som om han vill ha kvar relationen med dig, men som avkoppling träffa sin väninna, har de återupptagit kontakten? Vem har ringt upp?
Som singel känns ensamheten, så träffar man någon. Det finns alltid risk att man såras eller sårar frågan är vem som håller i vapnet
SOm singel kan jag säga , då känns ensamheten , samtidigt är man fri och kan göra vad man vill,träffa vem man vill
I en relation behöver båda anpassa sig till varandra, åtminstonde tala om det,och det har han ju gjort
Frihet att kunna göra vad man vill kan vara något hos din kille att åter igen , känna att han kan göra det här.
Men det uppstår vanor, Han börjar träffa henne regelbundet , han har två stycken i veckorna till sist
Då blir det krav på en slags rättvisa, ska han ha ska också jag..
Frågan är om du klarar det utan att bli sårad och ledsen.Helst inte är mitt råd .Du kan komma att bli ledsen
Kan båda ta det som avkoppling och nöje, så blir det ett öppet förhållande eller polyamore
Men blir någon ledsen , och inte klarar utav det då är det värre, eller om kk t också har en annan.
Klarar man inte utav det tycker jag man ska säg nej. Det låter som att äta kakan och ha den kvar