• kvinna 34

Min pojkvän vill behålla sin kk!?

Han verkar inte lovat dig något som det låter och och antagligen vill inte han det du vill ..

• kvinna 34

Tror ts har tagit för mycket förgivet utan att veta om dom har något förhållande .

• kvinna 34

Kanske dags att inse att han troligen inte vill inleda något förhållande med ts , då hade han säkert gjor det och avslutat det andra .....

• kvinna 34

Och ts har inte blivit lovad någonting egentligen så kan inget säga  heller då liksom ...

• kvinna 34
    Anonym (förstår) skrev 2013-04-23 11:08:45 följande:
    Nej bra killar växer inte på träd TS. Men jag skulle inte behålla honom bara för att nöja dig med det för det är svårt att hitta någon annan. Då stannar du av fel anledning. Vi kan bara säga vad vi skulle ha gjort i din situation. Jag hade inte accepterat det. Jag har varit i liknade situation, han ville ha sin bästa vännina och mysa med henne osv. Jag kunde inte acceptera detta så jag lämnade relationen. Jag tänkte som dig att det är svårt att hitta någon. Jag hittade min sambo 8 månader senare jag gjorde slut med mitt ex.
    Du måste fundera om du klarar av att han åker till sin kk och eventuellt ha sex. Lite frågor som kommer upp är kommer han att neka dig sex för han ska ha sex med sin kk? Kommer han neka mys osv för han ska göra det med kkn? Han säger att han vill behålla henne för hennes personlighet. det kan jag köpa. Men vad har hennes personlighet med att knulla henne?  

Måste man ha någon då???? jagar ni bara killar??Glad
  • kvinna 34

Var ser du inspirationen i det hela ?????

• kvinna 34

Tror inte ens killen har sagt det utan något ta inbillar sig och vill veta pga svartsjuka .Det är vara killen själv som kan svara.

• kvinna 34
    kvinna 34 skrev 2013-04-23 20:09:35 följande:
    Tror inte ens killen har sagt det utan något ta inbillar sig och vill veta pga svartsjuka .Det är vara killen själv som kan svara.

kvinna 34 skrev 2013-04-23 20:09:35 följande:

Ts inte ta Inte vara utan bara .
  • kvinna 34
    Fiona M skrev 2013-04-23 20:10:22 följande:
    va?

Fiona M skrev 2013-04-23 20:10:22 följande:
    va?

Egg ja tror jag absolut , kan givetvis ha fel men tror inte det faktiskt.
  • kvinna 34
    Fiona M skrev 2013-04-23 20:36:38 följande:
    men vad menar du att killen ska svara på?
    kvinna 34 skrev 2013-04-23 20:34:01 följande:
    va?

Fiona M skrev 2013-04-23 20:36:38 följande:
    men vad menar du att killen ska svara på?
    kvinna 34 skrev 2013-04-23 20:34:01 följande:
    va?

På ts uppenbarligen har han inte lovat henne något förhållande hon låter osäker sånt vet man väl.
  • kvinna 34
    Fiona M skrev 2013-04-23 20:43:11 följande:
    vad ska killen svara? han vill ha förhållande men ha kvar KK. klart hon får tveka på premisserna.

Fiona M skrev 2013-04-23 20:43:11 följande:
    vad ska killen svara? han vill ha förhållande men ha kvar KK. klart hon får tveka på premisserna.

Jag säger ren lögn alltihop .
  • kvinna 34
    Wench85 skrev 2013-04-23 21:06:56 följande:
    Fiona M: jag rekommenderar att inte försöka förstå genom fler frågor. Om du tittar på andra trådar av användaren ser du varför, om det inte redan framgått att det bara blir värre.

J
    Wench85 skrev 2013-04-23 21:06:56 följande:
    Fiona M: jag rekommenderar att inte försöka förstå genom fler frågor. Om du tittar på andra trådar av användaren ser du varför, om det inte redan framgått att det bara blir värre.

Ni har rätt helt rätt., mig berör det inte så jag skiter i vilket.
  • kvinna 34
    Anonym (Förvirrad?) skrev 2013-04-23 23:34:20 följande:
    Jag vet inte hur du gör, men det här med att fråga chans lämnade jag på mellanstadiet. Vi pratar som vuxna människor om våra önskemål och ser om vi kan kompromissa och hitta lösningar. Vi vill båda fortsätta träffas och utveckla vår relation, men det finns saker att diskutera.
    Anonym (ok) skrev 2013-04-23 23:23:34 följande:
    hur gammal är denna mannen för du säger att hon varit i hans liv i över 20 år...  har han barn sen tidigare?    du känner dig själv bäst.. är detta ett förhållande som du känner att du förtjänar och att du inte kan få bättre än så.. så satsa.. men tänk på att du inte kan komma o kräva att han ska välja mellan er två längre fram.. för du verkar vara den som åker ut före.. han är defenitivt mer trogen henne än vad han lär vara mot dig..   
    Han är 35. De har alltså känt varandra sen skoltiden, men började inte ha sex med varandra förrän ett antal år senare. Han har inga barn. 

Anonym (Förvirrad?) skrev 2013-04-23 23:34:20 följande:
    Jag vet inte hur du gör, men det här med att fråga chans lämnade jag på mellanstadiet. Vi pratar som vuxna människor om våra önskemål och ser om vi kan kompromissa och hitta lösningar. Vi vill båda fortsätta träffas och utveckla vår relation, men det finns saker att diskutera.
    Anonym (ok) skrev 2013-04-23 23:23:34 följande:
    hur gammal är denna mannen för du säger att hon varit i hans liv i över 20 år...  har han barn sen tidigare?    du känner dig själv bäst.. är detta ett förhållande som du känner att du förtjänar och att du inte kan få bättre än så.. så satsa.. men tänk på att du inte kan komma o kräva att han ska välja mellan er två längre fram.. för du verkar vara den som åker ut före.. han är defenitivt mer trogen henne än vad han lär vara mot dig..   
    Han är 35. De har alltså känt varandra sen skoltiden, men började inte ha sex med varandra förrän ett antal år senare. Han har inga barn. 

, Vad finns det och kompromissa om när ni båda vill träffas och utveckla relationen varför gör ni det inte då ????,
  • kvinna 34
    Wench85 skrev 2013-04-24 07:05:16 följande:
    Ju mer jag tänker på det, desto rimligare verkar det. Jag menar, hon kan ju inte vara något reellt hot mot er relation. Om de hade velat vara kära och leva ihop har de ju haft rätt många år på sig att inse det. Eftersom de inte gjort det verkar det som att deras relation inte kommer att konkurrera med er. Förutom just att han kan ha sex med henne antar jag att det inte är någon skillnad mot vännen han går på konsert med månarligen, vännen han tittar på ett speciellt tv-program med varje vecka eller vänner han åker på festival med varje år. Så jag tycker den viktigaste frågan är: vill du satsa på honom? Gör ni varandra lyckliga? Ser du en framtid ihop? Kör, bara kör! Men nu ska jag försöka sluta tjata om hur jag tänker, jag börjar visst bli lite enkelspårig. Lycka till!

K
    Wench85 skrev 2013-04-24 07:05:16 följande:
    Ju mer jag tänker på det, desto rimligare verkar det. Jag menar, hon kan ju inte vara något reellt hot mot er relation. Om de hade velat vara kära och leva ihop har de ju haft rätt många år på sig att inse det. Eftersom de inte gjort det verkar det som att deras relation inte kommer att konkurrera med er. Förutom just att han kan ha sex med henne antar jag att det inte är någon skillnad mot vännen han går på konsert med månarligen, vännen han tittar på ett speciellt tv-program med varje vecka eller vänner han åker på festival med varje år. Så jag tycker den viktigaste frågan är: vill du satsa på honom? Gör ni varandra lyckliga? Ser du en framtid ihop? Kör, bara kör! Men nu ska jag försöka sluta tjata om hur jag tänker, jag börjar visst bli lite enkelspårig. Lycka till!

Det är ingen affärsuppgörelse med konkurrenter det handlar om hjärtats val snarare , så jan dom ha hur bra relation som helst och frågan är ju snarare vad hans val är.
  • kvinna 34
    Sadie skrev 2013-04-24 18:39:08 följande:
    För mig känns det främmande att basera en relation enbart på sakliga resonemang - det är ju en kärleksrelation och kärlek baseras på känslor. Han kan ha hur många bra argument till att ha sex med nån annan samtidigt som han är tillsammans med dig, men känslorna i en relation är en viktigare dimension tycker jag, och om du inte känner att det är ok så är det inte.
    Frågan är då vem känner han för uppenbarligen inte ts så bra eftersom han vill ligga med någon annan ... det är sakligt.
Svar på tråden Min pojkvän vill behålla sin kk!?