• YummyMami

Min pojkvän vill behålla sin kk!?

Han vill alltså att ni ska ha ett öppen relation, där du oxå ska få ha sex med andra. Har du frågat om den punkten? Fast det finns nog inte så mycket att fråga om där.

Han ha helt enkelt sagt viket slags relation han vill ha, det är upp till dig att säga ja eller nej.  

Livet liiivet, varje dag något nytt, dyslexiamaniac.bloggplatsen.se
  • YummyMami
    nord skrev 2013-04-30 08:19:28 följande:
    varför skulle du känna dig utnyttjad?

om din man har sex med nån annan, eller gör vad som helt egentligen, när du inte är där. vad har du då förlorat?

I fråga om sex - förlorad exklusivitet

I fråga om brott - tillit

I fråga om.. Frågan du ställer, hur du ställer ger en stark indikation på att du har inga problem att knulla andra i smyg, det frun inte vet om lider hon inte av mentalitet. Det är något fruktansvärt vidrig egenskap hos en människa.
    Livet liiivet, varje dag något nytt, dyslexiamaniac.bloggplatsen.se
  • YummyMami
    Anonym (enkelt) skrev 2013-05-02 11:38:41 följande:
    Bra!. Ungefär så här skulle jag ha svarat:

"Du är fantastisk och underbar på så många sätt och jag vill gärna fortsätta med dig. Tyvärr räcker inte detta, jag vill ha och behöver mer än så. Jag vill leva tillsammans med någon som verkligen vill ha MIG, som väljer mig och känner att jag räcker till som livskamrat och sexpartner. Någon som vill ha mig så oerhört starkt och tydligt att det inte är några svårigheter att avstå från att ha sex med andra.

Det faktum att jag inte är nog för dig, att du nödvändigtvis behöver ha sex  med en gammal "vän" innebär att du inte älskar mig. Inte tillräckligt. Inte på det sätt jag behöver och vill leva.

Att du ens behöver ställa frågan visar dessutom att du inte vet vem jag är.

Hoppas du finner det du söker."

Oj, har missat helt brevet. Hur har det gått? Brevet vart ju riktigt bra!
    Mitt liv Just nu.. dyslexiamaniac.blogspot.se ******************** År 46 fyrasex.blogspot.se
Svar på tråden Min pojkvän vill behålla sin kk!?