Inlägg från: Lindsey Egot the only one |Visa alla inlägg
  • Lindsey Egot the only one

Min pojkvän vill behålla sin kk!?

Vad skulle du göra om ni satsar på ER relation på dessa premisser och denna tjejen blir gravid med din kille? Är du säker på att hon enbart vill vara ett KK med din pojkvän?
    Eftersom de är mer än bara KK eftersom de är emotionella engagerade av varann och inte vill förlora varandra så kan jag ute kalla det ett KK. Ett KK har man inget emotionellt till utan ett KK är ett slit och släng knull

TS se till att du får ha samma förmån som honom.

Om ni inte kan ha ett förhållande på lika villkor kommer det inte hålla i längden.
    Tänk dig scenarier när du är överkåt och längtar efter honom och när han kommer hem är han redan nyknullad och orkar inte mer. Kul

Han har en "flickvän" som han knullar när det suger på hemmaplan och på hemmaplan har han en annan flickvän som är den officiella.

Har denna tjejen en kille i sin tur och har den killen en annan tjej i sin tur. Och använder alla konsom?

Hur ser du på ett förhållande och hur vilda att ett förhållande du ska leva i ska se ut. Utgå från det så vet du svaret.

Skulle min man gå och få sina behov tillfredsställda sexuellt hos sina vänner hade han fått ha sina vänner men bli utan fru.

Jannej

Väldigt mycket K:n

Ack att förglömma att man även behöver en sug, en slick, en kram och en puss kompis utöver den ordinarie flick/pojkvännen och Knullkompisen.

Stenhård behöver också en kompis verkar det som. Dock inte mig. Jag nöjer mig med en person som klarar av allt än flera som bara klarar av en sak.

Vill du inte vara exklusiv? Det är man när personen bara har ögonen för en,

Men ni knullar inte era andra kompisar, hånglar eller har något annat sexuellt. Varför måste han ha det just med henne. Om han vill ha dig så fine men knulla inte andra. Det är en enkel sak att säga.

Förvirrad?

Men hon kan ju ha andra. Ge honom könssjukdomar, hepatit och hiv som han sedan ger dig. Det är väl därför man ska ha monogami i ett förhållande så man kan skippa kondomer och köra friktionsfritt!

Ska man argumentera på lika villkor gäller det att använda ord som motståndaren har svårt att argumentera emot. Använder du ordet EXKLUSIVITET kommer han ha svårt i sakfrågan framöver.

(Trött)

Är det inte det som hänt i Indien de senaste månaderna när de knullar sönder små oskyldiga barn så de dör av skadorna.

Det handlar bara om männens vilja och vällust. Att andra kan må dåligt eller ta skada skiter de i. Bara de får doppa fritt.

SwTo

Jag svarade på att allt enbart handlar om sex!

Det kanske t.o.m är så att du är hans frikort hos hans flickvän (KK) men säger att hon är ett KK

Jag hoppas att ni alla skyddar ER med kondom

Förvirrad?

Ja din killes KK kan ha många KK och vips sitter ni med något otrevligt allihop.

Jag tycker TS ska prata med killens KK så inte hon är hans flickvän

Svar på tråden Min pojkvän vill behålla sin kk!?