• Fiona M

Min pojkvän vill behålla sin kk!?

Ha kvar henne som kompis eller som just KK?

• Fiona M

jag har inga problem med vänner av det motsatta könet, inte ens om jag eller partnern tidigare haft en sexuell relation med dem.
    dock är ingen av oss för en öppen relation, och därmed går sex -ens lite eller ibland eller hur din kille nu uttryckte sig -bort totalt. 

det enda som spelar roll här är ju hur du känner.
    har du inga problem med en öppen relation är det väl bara att köra och strunta i vad andra -på FL och IRL -tycker?  
    förstår inte trådens syfte. 

• Fiona M
    kvinna 34 skrev 2013-04-23 20:09:35 följande:
    Tror inte ens killen har sagt det utan något ta inbillar sig och vill veta pga svartsjuka .Det är vara killen själv som kan svara.
    va?
  • Fiona M
    kvinna 34 skrev 2013-04-23 20:30:58 följande:

Ts inte ta Inte vara utan bara .
    men vad menar du att killen ska svara på?
    kvinna 34 skrev 2013-04-23 20:34:01 följande:

Egg ja tror jag absolut , kan givetvis ha fel men tror inte det faktiskt.
    va?

• Fiona M
    kvinna 34 skrev 2013-04-23 20:42:23 följande:

På ts uppenbarligen har han inte lovat henne något förhållande hon låter osäker sånt vet man väl.
    vad ska killen svara? han vill ha förhållande men ha kvar KK.
    klart hon får tveka på premisserna.
  • Fiona M
    kvinna 34 skrev 2013-04-23 20:52:14 följande:

Jag säger ren lögn alltihop .
    vad är lögn?
  • Fiona M
    Wench85 skrev 2013-04-23 21:06:56 följande:
    Fiona M: jag rekommenderar att inte försöka förstå genom fler frågor. Om du tittar på andra trådar av användaren ser du varför, om det inte redan framgått att det bara blir värre.
    Obestämd OK.
  • Fiona M

Så du gick med på att han behöll sin KK, trots att du onte var bekväm med det, för att han hade så bra argument?

• Fiona M

Men varför funderar du ens på och försvarar att"de inte haft tillfälle att ha sex" om du är helt OK med det..?

Svar på tråden Min pojkvän vill behålla sin kk!?