• Dragonball

Min pojkvän vill behålla sin kk!?

Klart han vill :)

Hade han varit min pojkvän så hade jag sagt nej. Hade han varit min kk så visst, det hade inte gjort mig något om han hade en till.

Vill inte ha en seriös relation med någon som har sex med andra utan mig involverad. Folk får göra som de vill i sina relationer, men mår någon dåligt av det så ska man säga ifrån. Beror helt på vad du känner. 

• Dragonball

Vad lustig du är när du frågar om det är rimligt och folk svarar att de inte tycker att det är det så blir du nästintill irriterad. Det spelar väl ingen roll om det är rimligt för andra. Tycker du att det är ok att han har kvar sin kk och även kanske har sex med henne så bör det väl inte vara något problem. Vad andra tycker om er relation spelar väl inte någon roll egentligen.

• Dragonball
    Anonym (Förvirrad?) skrev 2013-07-23 07:24:06 följande:
    Har du inga killkompisar? Det här är en nära vän till min kille. Sen är det ju en sak för sig att de också har/har haft sex.

När jag skapade tråden kände jag mig osäker och ville ha råd, men nu har det ju gått ett tag och jag har skapat mig en egen åsikt. Delvis tack vare alla kloka synpunkter i den här tråden <3

Jag blir inte irriterad, men jag tycker det är konstigt att så många i den här tråden uttalar sig tvärsäkert, men inte har några direkta belägg annat än "hur det ska vara" eller "hur det känns".
    Ni ska göra som ni tycker, inget annat. Bara ni är överens.
Svar på tråden Min pojkvän vill behålla sin kk!?