• Magda86

Min pojkvän vill behålla sin kk!?

Undrar också hur det blir med hans kk??

• Magda86

Känns det ok att han fortsätter med sin kk? Kan du acceptera att du inte är den enda tjejen han är med?
    Men är ni nöjda med den lösningen så är det ju bra.

• Magda86

Är det ok för dig så är det klart att ni ska få leva så. Men hur länge har ni varit tillsammans? Har ni ett seriöst förhållande? Vad händer om ni väljer att skaffa barn? Tänk om hon blir gravid med honom?
    Det känns som att det kan bli väldigt komplicerat och att det är stor risk att det inte kommer att fungera i längden.

• Magda86

Klart jag vet att det finns preventivmedel! Men läser man trådar här på Fl så verkar ju väldigt många bli gravida trots att de skyddar sig på olika sätt. Eller att man slarvar med skydd. Jag menade inte att någon med säkerhet kommer att bli.. Det var mer en tanke om att det kan bli komplicerat om det inträffar.

• Magda86

Som jag sa tidigare så är ju huvudsaken att ni är nöjd men måste bara fråga: monogamt förhållande som inte är öppet? Ert förhållande är ju inte endast mellan två personer, eller? Känns lite som om du försöker släta över deras relation. Känns det verkligen ok för dig att de umgås som mer än vänner?

Svar på tråden Min pojkvän vill behålla sin kk!?