• Anonym

Min pojkvän tog ett foto på mig, såg otroligt ful ut!

Jag var hemma hos min pojkvän idag och satt i köket med hans mamma och honom o diskuterade lite om allt möjligt.

Jag kände mig extra snygg, hade klippt håret, mindre smink än vanligt, solat lite osv.  Så tog han en bild o skickade till mig, (han brukar göra det i smyg o skicka)

Såg helt hemsk ut. Skrattade på bilden så fick en dubbelhaka, näsan ser enorm ut, och mitt huvud ser stort ut.

Kände mig otroligt ful efteråt. Jag menar på allvar, bilden var verkligen ful. 

• Svar på tråden Min pojkvän tog ett foto på mig, såg otroligt ful ut!
  • Chocoholica

OK... Det är väl bara att be honom att ta bort den?

• Anonym
    McAnus skrev 2013-04-22 22:40:59 följande:
    Tog han bilden på nära håll?
    Nej, vi satt mitt emot varandra vid köksbordet. Såg verkligen rund ut.

Är det så man egentligen ser ut? och inbillar sig när man är hemma hur snygg man är?

Den bilden förföljer mig nu.. kan ej släppa det 
  • Anonym

Är det första gången du blivit ful på en bild?

• Gotlänning

Mitt ex tog en bild på mig när jag låg och sov en gång, tyvärr sover jag inte sådär sexigt som man gör på film och hon la det på FB.

Jag överlevde det, måste känna efter om jag har något trauma efter det... nope, lugnt. Du klarar dig nog skall du se.

If the brain were so simple that we could understand it, then we'd be so simple that we couldn't
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-04-22 22:42:57 följande:
    Är det första gången du blivit ful på en bild?
    Nej, har hänt att jag blivit skitsnygg, men andra gånger otroligt ful!
  • Anonym

Jag lägger upp foto! vänta. 

• McAnus

Det är rätt så nära ts. Har du eller någon kompis tillgång till en systemkamera med teleobjektiv? Man blir bättre på bild när man står en bit ifrån.

Vad då rund? Ansiktet eller allt av det man  såg? 

• Chocoholica

Man kan se väldigt konstig ut på bild. Tror inte ens fotomodeller bara har snygga bilder. Tror heller inte att du är ful för den delen.

Svar på tråden Min pojkvän tog ett foto på mig, såg otroligt ful ut!