• Anonym (var?)

Bästa tatueraren i Stockholm?

Jag har en ganska stor tatuering (18 cm  lång)  på höften som jag gjorde för 18 år sen. Den har blivit ful i färgen och flytit ut lite. Den var helsvart men skiftar nu lite i grönt.
    Jag vill göra en ny över. Helst vill jag inte ha en tatuering alls men om jag ändå måste ha en kan den lika gärna vara fin.
    Tatueraren måste rita ett motiv som täcker. Min nuvarande har vingar så jag tänker mig kanske en drake eller nåt.
    Var rekommenderar ni att jag går någonstans?

• Svar på tråden Bästa tatueraren i Stockholm?
  • Griseknoen35

Jocke Pettersson på tatuering Nynäshamn. En av dom bästa i Sverige. Många åker långt för att han ska tatuera.ligger mitt i centrum i Nynäshamn. Tar 40 min med bil från stan el 1 timme med bil.

• Anonym (var?)
    Griseknoen35 skrev 2013-04-23 09:18:29 följande:
    Jocke Pettersson på tatuering Nynäshamn. En av dom bästa i Sverige. Många åker långt för att han ska tatuera.ligger mitt i centrum i Nynäshamn. Tar 40 min med bil från stan el 1 timme med bil.

Tack! Jag tänkte kolla upp 2-3 st olika och se vem jag gillar bäst.
  • Anonym (var?)
    Griseknoen35 skrev 2013-04-23 09:23:03 följande:
    Oj menade en timme med tåget och 40 min med bil ;)

Ha ha.
  • Anonym (inte stenkoll)

Den bästa jag kan komma på på rak arm är Henrik Gallon på Gallon tattoo i Hökarängen, han är väldigt bra på att anpassa motiv efter hur man är som person (låter skitflummigt) men han lyssnar verkligen, och man får vara med när han skissar för att kunna prata under tiden vilket jag tyckte var jättebra. Ligger i Hökarängen i stockholm

• Anonym (var?)
    Anonym (inte stenkoll) skrev 2013-04-23 09:44:00 följande:
    Den bästa jag kan komma på på rak arm är Henrik Gallon på Gallon tattoo i Hökarängen, han är väldigt bra på att anpassa motiv efter hur man är som person (låter skitflummigt) men han lyssnar verkligen, och man får vara med när han skissar för att kunna prata under tiden vilket jag tyckte var jättebra. Ligger i Hökarängen i stockholm

Tack.
  • Anonym (var?)
    Antebellum skrev 2013-04-23 10:08:43 följande:
    king carlos, alla där är sjukt bra.

www.facebook.com/KingCarlosTattoo

Dom har spärrat facebook på jobbet så jag får titta hemma
Svar på tråden Bästa tatueraren i Stockholm?