• NilleMilleTjejen

konsert, hur ?

Hej!

En konsert fråga, själv är jag inte så van vid att gå på konsert, men skall göra det nu.
    Hur lång tid innan konserten startar bör man vara dä?

Det börjar 19:30 sen står det Dörrar: 17:30.......................bör man då vara där till 17: 30 för att vara säker på att hinna köa/ komma in innan det börjar?

jag tänker så klart förtköpa biljetten.

Tacksam för svar, från er vana konsertbesökare            

• Svar på tråden konsert, hur ?
  • Vanilla ice queen

Brukar stå när insläppet är och då går man dit när insläppet är Det är ju görtrist att köa så jag brukar gå lite efter insläppet...
    Vad är det för kul du ska se?

• NilleMilleTjejen

det är gyllene tider på ullevi

Så man kan gå dit efter, men ändå vara säker på att komma in i tid så att säga

Hur sent kan man komma, jag bor nämligen inte i göteborg, så jag är lite rädd att jag har svårt att hitta och jag kan inte köra jättetidigt, då jag jobbar samma dag.

• Jackson

Ullevi är väldigt lätt att hitta oberoende om du kommer ifrån alingsås, uddevalla eller kungsbacka hållet. 
    Jag hade nog sagt att det är bra att komma dit när insläppet börjar då det kommer att vara väldigt mycket folk där och om du är tvungen att sitta och vänta en timme så gör det ingenting, stämningen innan en konsert är riktigt glad och hela arenan är där för att ha roligt!  

The only thing to do with good advice is to pass it on. It is never of any use to oneself.
  • NilleMilleTjejen

Tack för svaret, jag ska nämligen checka in på ett hotell först och sen ta spårvagn till ullevi, problemet är att hitta till hotellet, förra gången jag var i göteborg tog det flera timmars felkörning innan vi hittade tyckte det var så konstiga vägsjäl och enelriktat här och var....... men nu har vi iallafall mobil med gps så jag hoppas vi blr hjälpta av den

• NilleMilleTjejen

Jag har en praktisk konsert fråga till (jag vet , jag är en riktig lantis   )

Det bör väl finnas något ätbart att köpa typ korv, hamburgare eller liknande?   Om vi ska passa insläppstiden är det inte säkert att vi hinner äta innan, nämligen.

• Jackson
    NilleMilleTjejen skrev 2013-04-24 11:22:20 följande:
    Jag menar då inne på ullevi.
    Ja det finns Riktig lantisvarning.  
    The only thing to do with good advice is to pass it on. It is never of any use to oneself.
  • NilleMilleTjejen
    Jackson skrev 2013-04-24 12:32:08 följande:
    Ja det finns Riktig lantisvarning.  
    Hihi Jag vet tacksam för en ni hjälper en riktig  lantis.... hoppas jag inte skrämer iväg gyllene tider med min gödsellukt

Tur att forum finns, så slipper man skämma ut sig i verkligheten     
Svar på tråden konsert, hur ?