• Sucker

Roliga youtube klipp

Vilket / Vilka är dina roligaste favoritklipp på youtube? Eller andra klipp och historier också

Shine on you crazy diamond
  • Svar på tråden Roliga youtube klipp
  • InTheShadow
    Chocoholica skrev 2013-04-23 22:14:57 följande:
    Ha ha ha, då kan jag fortsätta i 4 år till om du skulle växa ifrån det över en natt.

Chocoholica skrev 2013-04-23 22:14:57 följande:
    Ha ha ha, då kan jag fortsätta i 4 år till om du skulle växa ifrån det över en natt.

• Jackson

">

Typiskt en sån grej jag hade kunnat säga i telefon. 
    The only thing to do with good advice is to pass it on. It is never of any use to oneself.
  • Chocoholica

Den här är störtskön. Robert Gustafsson är ett säkert kort om man vill få sig ett garv. Skrattande

">

• Jackson

">

Känner att jag spammar lite grann, men det är många saker som är roligt!!
    The only thing to do with good advice is to pass it on. It is never of any use to oneself.
  • Tia F

Jisses så jag spammar känner jag men här kommer ännu en. Den här mannen borde inte ens vara vaken efter sådär mycket innanför västen. Och speciellt inte inne i en butik. 

">

• InTheShadow

Den här är hur gullig som helst varning,du kommer att gå och nynna på låten sen

• Grande Rock

whats up with the goats? jag fattar inte

bland det roligaste jag hittat på youtube är "Regular Ordinary Swedish Meal Time", men det krävs nog ett lätt snevridet sinne för humor för att uppskatta det

• Tia F
    InTheShadow skrev 2013-04-23 22:28:09 följande:
    Den här är hur gullig som helst varning,du kommer att gå och nynna på låten sen
    " rel="nofollow" target="_blank">

Hahaha I´m bouncing flouncing falling all around the show lala
    Den satte sig efter första refrängen.  
  • InTheShadow
    Tia F skrev 2013-04-23 22:33:40 följande:
    Hahaha I´m bouncing flouncing falling all around the show lala Den satte sig efter första refrängen.  

Tia F skrev 2013-04-23 22:33:40 följande:
    Hahaha I´m bouncing flouncing falling all around the show lala Den satte sig efter första refrängen.  

Eller hur
Svar på tråden Roliga youtube klipp