• ApanApansson

Koppla candy crush till facebook!?

Jag har nu nått bana 35och därmed upptäckt att jag måste koppla upp mig på facebook Skrikandes
    Visst tänkte jag men hur FN gör man!!Jag har spelat på IPhone och har försökt att gå in på inställningar och candy crush både i dator och telefon men får inte fram ett skvatt, någon som vet hur man gör?  

Stupid is, as stupid does!
  • Svar på tråden Koppla candy crush till facebook!?
  • ParaplyHelvete

Det kommer väl upp en ruta automatiskt när man måste ansluta sig till fb? 
    Det har det gjort för mig, kommer upp en ruta över hela skärmen och så trycker man på anslut. 

• ApanApansson

Ja den kommer upp men när jag trycker på anslut står det:
    Misslyckaddes
    Spelet är inte kopplat till din facebook. Koppla din enhet via Inställningar/Facebook. 
    Förvånad

• Endast jag

Det problemet hade jag med, men det fanns en uppdatering på spelat jag hade missat så när den var gjord funkade det!

• ApanApansson

Knepigt... Var det någon speciell uppdatering eller, för jag har uppdaterat allt som kommit i appstore?

• Endast jag

Då verkar det va nåt annat tok. För det var en vanlig uppdatering jag gjorde.

• trollunge13

Inställningen finns på fb!! Gå till candy crush spel appen på fb via datan så ska de funka!! Ja har nu annat problem där min iPhone inte vill koppla sig med fb den bara står å tuggar

• peolexa

Jag är typ på bana 135 och jag har inte ens facebook... Så det går bra att spela ändå, det är bara att betala för nästa kapitel som kostar typ 7 kr Sjukt beroendeframkallande spel, eller hur?

• ApanApansson
    peolexa skrev 2013-04-23 20:50:16 följande:
    Jag är typ på bana 135 och jag har inte ens facebook... Så det går bra att spela ändå, det är bara att betala för nästa kapitel som kostar typ 7 kr Sjukt beroendeframkallande spel, eller hur?

Haha men gud vad smart, det hade jag ju totalt missat Skrattande Ja 7kr känner jag att jag faktiskt kan lägga för att ha något kul att pilla med på kvällarna, så slipper jag ju koppla ihop skiten med facebook också Glad 
Svar på tråden Koppla candy crush till facebook!?